اجرای پویش «هر خانه یک محفل انس با قرآن» در یزد
کد خبر: 3942133
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶

اجرای پویش «هر خانه یک محفل انس با قرآن» در یزد

مدیر دارالقرآن فاطمه جمالی آموزش و پرورش ناحیه یک یزد از برگزاری پویش «هر خانه یک محفل انس با قرآن» در قالب ختم تلاوت قرآن کریم خبر داد.

اجرای پویش «هر خانه یک محفل انس با قرآن» در یزدفاطمه مزین، مدیر دارالقرآن فاطمه جمالی آموزش و پرورش ناحیه یک یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری پویش «هر خانه یک محفل انس با قرآن» خبر داد و اظهار کرد: این پویش در قالب ختم تلاوت قرآن کریم و به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز به صورت مجازی در کانال شاد و ایتا در حال برگزاریست.

وی برگزاری مسابقه آنلاین حفظ سوره مبارکه زلزال تا ناس جز سی‌ام قرآن کریم را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: در این مسابقه نیز علاقه‌مندان در مرحله اول نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده و در آزمون این مسابقه شرکت کردند که با استقبال خوب قرآن آموزان مواجه شد.

مزین برگزاری مسابقات «قرآن شفای قلب‌ها» و «تحقیقی معجزات علمی قرآن کریم» را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: همچنین به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز دو پویش قرآنی راه‌اندازی شده که پویش «اثر گذارترین آیه قرآن در زندگی من» و «هر خانه یک محفل انس با قرآن» از آن جمله است و این پویش در قالب ختم تلاوت قرآن کریم اجرایی شد.

مدیر دارالقرآن فاطمه جمالی آموزش و پرورش ناحیه یک یزد از پخش تلاوت‌های مجلسی هر روز از کانال دارالقرآن خبر داد و گفت: درپایان به قید قرعه به ۲۵ شرکت کننده جایزه نقدی اهدا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کلاس‌های فوق برنامه قرآنی در سال تحصیلی ۹۹-۹۸، برگزاری بیش از ۳۰ کلاس حضوری در مدارس با همکاری ۱۲ آموزشگاه و بیش از ۷۰ کلاس مجازی در زمینه حفظ، روان‌خوانی، تجوید و قرائت قرآن کریم را یادآور شد و گفت: طرح «طنین تلاوت ۲» و «گامی به سمت آسمان» از جمله طرح‌هایی است که در تابستان امسال و در فضای مجازی از سوی این دارالقرآن اجرایی شد.

مزین ارتقای سطح انس با قرآن، ختم کل قرآن به صورت مجازی در تابستان، کرسی تلاوت مجازی دانش آموزی، انتشار مطالب در زمینه آموزه‌های قرآنی، احکام، مهدویت، اخلاق و ... را از اهداف طرح «طنین تلاوت» دانست و گفت: برای اولین بار در این طرح بانوان صاحب کرسی تلاوت شدند و خوشبختانه با استقبال دانش آموزان و خانواده‌ها همراه بود.

مدیر دارالقرآن فاطمه جمالی یزد تشکیل ۳۲ کلاس قرآن و ۸۷ محفل مجازی انس با قرآن و ختم مجازی قرآن کریم با شرکت ۲۵۱۲ نفر را از دیگر برنامه‌ها دانست و با اشاره به طرح «نماز سرچشمه سعادت» در سال تحصیلی جدید بیان کرد: این طرح در دو محور «آموزش تصویری نماز به همراه مسابقات هفتگی» و «کلاس‌های آموزش اذکار نماز» در حال برگزاریست.

انتهای پیام
captcha