رهایی ۵ زندانی محکوم مالی از زندان‌های یزد
کد خبر: 3942145
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
همزمان با ولادت حضرت زینب(س) صورت گرفت؛

رهایی ۵ زندانی محکوم مالی از زندان‌های یزد

سرپرست اداره کل زندان‌ها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد از آزادی ۵ محکوم مالی جرائم غیر عمد به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب(س) خبر داد.

رهایی ۵ زندانی محکوم مالی از زندان‌های یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی ستاد دیه، حسین سبزواری، سرپرست اداره‌کل زندان‌های استان و نایب رئیس هیئت امنا ستاد دیه استان یزد، اظهار کرد: همزمان با سالروز میلاد اسوه صبر و پایداری حضرت زینب(س) و روز پرستار ۵ محکوم مالی از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

وی ادامه داد: بدهی این محکومان مالی مبلغ ۵۲ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال بود که مبلغ ۵۱ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ و با پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال زمینه آزادی این افراد از زندان فراهم شد.

سبزواری با اشاره به اجرای طرح «یلدای رهایی» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه یزد گفت: اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه یزد موفق شدند مبلغ ۱۵ میلیون تومان را جهت آزادی یک محکوم مالی به ستاد دیه استان اهدا کنند.

وی بیان کرد: این طرح از روز دانشجو در استان آغاز و با کمک دانشجویان یک محکوم مالی از زندان آزاد شد و شب یلدا را در کنار خانواده خود خواهد بود.

انتهای پیام
captcha