تجلیل از گروه «فجر جاوید» در یزد
کد خبر: 3942586
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹

تجلیل از گروه «فجر جاوید» در یزد

در مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد از گروه سرود «فجر جاوید» کانون فرهنگی ـ هنری غدیر یزد تجلیل شد.

گروه سرود «فجر جاوید» در یزد تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از یزد، در مراسمی با حضور مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، روز گذشته، 1 دی ماه از گروه سرود «فجر جاوید» کانون غدیر یزد به دلیل تولید سرود فاخر «حضرت باران» تجلیل و قدردانی شد.

حجت‌الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در این نشست اظهار کرد: ظرفیت کانون‌های مساجد دارای ویژگی‌های مثبت متعددی است و می‌توان به ایجاد حرکت‌های فرهنگی و هنری در مدت زمان کوتاه اشاره کرد که گروه سرود فجر جاوید یزد این را اثبات کرده است.

وی افزود: تهیه سرود شلیک توسط گروه سرود فجر جاوید به عنوان نمونه اقدامات فرهنگی و هنری است که کمتر از 48 ساعت پس از شهادت شهید فخری‌زاده برای بزرگداشت این شهید، تهیه و تولید شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد ادامه داد: ما هر زمانی که از کانون‌ها درخواست حضور در صحنه را داشتیم، به خوبی حاضر شدند که این نشان از پا به کار بودن آنها است و امیدواریم بتوانیم با حمایت‌های خود در جهت فعال‌تر کردن این گروه‌ها گام برداریم.

حسین حاتمی، سرپرست گروه سرود فجر جاوید یزد نیز در این نشست با اشاره به تولیدات سرودی این گروه گفت: خوشبختانه تیم ما بسیار جوان و پویا است که تاکنون توانستیم محتوای بسیار خوبی را در استان ایجاد کرده و به نمایش بگذاریم.

وی بیان کرد: تاکنون حدود 15 کار به سبک و شیوه‌های مختلف تولید و پخش شده که امیدواریم در سالروز شهادت سردار سلیمانی نیز یک اثر فاخر ایجاد کرده و به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام
captcha