اجرای طرح «عمليات حاج قاسم سليمانی» در یزد
کد خبر: 3942837
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳

اجرای طرح «عمليات حاج قاسم سليمانی» در یزد

مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، اقدامات انجام شده و در دستور کار طرح «عمليات حاج قاسم سليمانی» در این استان را تشریح کرد.

اجرای طرح «عمليات حاج قاسم سليمانی» در یزدسعید صدیقی، مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به اجرای طرح عمليات «حاج قاسم سليمانی» در آستانه سالگرد شهادت این سردار دل‌ها اظهار کرد: در این زمینه جلسات متعددی با مسئولان مربوطه و نهادهای مرتبط به صورت حضوری و مجازی تشکیل شد.

وی از تشکیل 9 کارگروه اعم از مسجد، هیئت، آموزش، مبلغان، قرآنی، کودک و نوجوان، بانوان، تبلیغ نوین و رسانه ذیل این طرح خبر داد و افزود: در قالب ایجاد این کارگروه‌ها، برنامه‌ها و طرح‌هایی برای اجرا در دستور کار قرار گرفت.

صدیقی افزود: کارگروه «مسجد» هماهنگی با امامان محل و روحانیان پایگاه‌های اجتماعی و فرهنگی برای اجرای برنامه‌های محله‌محور با هماهنگی سپاه و بسیج و مراکز بهداشت بویژه خدمات معنوی به اهالی محل، اقشار ضعیف و سرکشی و بازدید از خانواده‌هایی که دچار آسیب کرونا شده‌اند، را دنبال می‌کند.

مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد، اجرای طرح‌های کمک مومنانه در محلات و اجرای نهضت مردمی استغفار را از جمله وظایف کارگروه هیئت دانست و گفت: تبلیغ و اطلاع رسانی و بارگذاری متن کتاب «این مرد پایان ندارد» برای شرکت در مسابقه و دوره آموزشی تولید محتوا در بستر فضای مجازی ویژه مبلغات و مبلغان از جمله وظایف کارگروه آموزش خواهد بود.

وی ادامه داد: کارگروه مبلغان نیز در برگزاری جلسات مجازی هفتگی با هدف تبیین مکتب حاج قاسم و حضور جهادی طلاب و روحانیان در بیمارستان‌ها و همکاری با کادر درمان در این طرح مشارکت خواهند داشت و کارگروه قرآنی نیز طرح ختم قرآن کریم و اطلاع رسانی را برعهده دارد و اقدامات لازم در حال اجراست.

صدیقی شرکت دانش‌آموزان مدارس صدرا در پویش «کمک به مناطق محروم» و تقدیر بانوان فعال فرهنگی از پرستاران به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار و همچنین حضور در بستر مجازی را از وظایف کارگروه‌های کودک و نوجوان و بانوان دانست و بیان کرد: کمیته تبلیغ نوین؛ نیز تولید و پخش کلیپ و انتشار در فضای مجازی، اجرای برنامه سه‌شنبه‌های مهدوی، راه اندازی پویش «به آسمان نگاه کن»، برگزاری مراسم‌های معنوی و .... را دنبال و اجرایی می‌کند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمی نسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۸
0
0
بسیار عالی
اجرکم علی الله
captcha