طرح «امام محله»؛ گامی در مسیر رفع مشکلات مردم
کد خبر: 3942876
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

طرح «امام محله»؛ گامی در مسیر رفع مشکلات مردم

قائم مقام معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: طرح امام محله در راستای رفع مشکلات مردم و با تدوین نقشه جامع تبلیغی و استفاده از ایده‌های برتر پایه‌ریزی و در حال برگزاریست.

طرح «امام محله» گامی در مسیر رفع مشکلات مردم استبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام ناصر میرمحمدیان، قائم مقام معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، امروز، سوم دی در بازدید از مساجد و پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان میبد و در جمع امامان محله، اهمیت طرح «امام محله» و نقش امامان محله در مساجد و جامعه را یادآور شد و  اظهار کرد: این طرح در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و رفع مشکلات مردم، با تدوین نقشه جامع تبلیغی و استفاده از ایده‌های برتر، پایه‌ریزی و در حال برگزاریست.

وی با اشاره به اینکه در این طرح امام محله اولویت‌های محله را مشخص کرده و با کمک خود مردم در مسیر رفع آنها اقدام می‌کند گفت: در اجرای این طرح روحانی نه فقط در برپایی نماز جماعت بلکه در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، خیریه، مباحث خانواده و امور آموزشی فعالیت دارد.

قائم مقام معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی؛ جایگاه پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی را یادآور شد و بر هم‌افزایی و انسجام‌بخشی برنامه‌ها با امامان محله تاکید کرد.

میرمحمدیان با اشاره به اهداف ایجاد پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی گفت: آسیب‌های اجتماعی فقط با یک تحول اجتماعی از بین می‌رود و این تحول اجتماعی را نیز می‌توان با انسجام اجتماعی و تقویت روابط اجتماعی، همچنین انسجام گفتارهایی که در اجتماع به وجود آمده، محقق کرد و این موارد خود به خود محقق نمی‌شود و باید عنصری که وحدت‌بخش و جریان‌ساز بوده و قادر است کار را پیش ببرد، در این مسیر کمک‌حال باشد لذا «امام محله» نقش مهمی در ایجاد این حرکت و وفاق را دارد.

یادآور می‌شود حجت‌الاسلام میرمحمدیان، قائم مقام معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور روز گذشته، 2 دی از طرح امام محله سه مسجد شهرستان یزد بازدید و با امامان این محلات دیدار و در جریان اقدامات طلاب و روحانیان در قالب این طرح در مساجد قرار گرفت و از زحمات امامان محله تقدیر و تشکر کرد. 

انتهای پیام
captcha