طرح 4000 مقاله دانش‌آموزی با موضوع شهدا در یزد رونمایی شد
کد خبر: 3943129
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹

طرح 4000 مقاله دانش‌آموزی با موضوع شهدا در یزد رونمایی شد

پوستر طرح‌های فراخوان 4 هزار مقاله شهید با عنوان «مشق عشق» و احداث 4 هزار متر مربع فضای آموزشی با حضور مسئولان استان رونمایی شد.

طرح 4000 مقاله دانش‌آموزی با موضوع شهدا در یزد رونمایی شدبه گزارش ایکنا از یزد، پوستر طرح‌های فراخوان 4 هزار مقاله شهید با عنوان «مشق عشق» و احداث 4 هزار متر مربع فضای آموزشی، چهارم دی‌ماه، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و فرمانده سپاه الغدیر استان رونمایی شد.

عباسعلی دانافر، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این مراسم اظهار داشت: جایگاه بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان در سند تحول بنیادین و همچنین بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری بسیار مهم و اساسی است .

وی با توجه به چرخش آموزش و پرورش در سند تحول بنیادین از یک نظام آموزشی صرف به یک نظام تربیتی برطبق ساحت‌های شش گانه افزود: بسیج دانش‌آموزی در راستای ساحت تربیت دینی و اخلاقی دانش آموزان فعالیت می‌کند.

دانافر گفت: این پوستر‌ها شامل طرح چهار هزار مقاله شهدای استان، شهدای فرهنگی و دانش آموز به عنوان مشق دانش آموز و همچنین احداث چهار هزار متر مربع فضای آموزشی است. دو برنامه از ۴۰ برنامه کنگره چهار هزار شهید برعهده کمیته دانش آموزی و فرهنگیان آموزش و پرورش است.

وی بیان کرد: طرح چهار هزار مقاله شهدای استان و شهدای فرهنگی و دانش آموز با رویکرد آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثارگری، شهید و شهادت صورت می‌گیرد و طرح احداث چهار هزار متر فضای آموزشی هم در راستای ساخت و ساز فضای آموزشی در مناطق محروم استان است.

سردار رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم گفت: به نیت چهار هزار شهید استان ۴۰ برنامه مختلف در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی برگزار می‌شود. اجرای این برنامه‌ها از چند هفته پیش شروع شده و ادامه خواهد یافت.

یادآور می‌شود در این مراسم، حجت‌الاسلام قطبی به عنوان رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان معرفی و از تلاش‌های سرهنگ اسلامی قدردانی شد. همچنین جمعی از دانش آموزان نخبه بسیجی نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

یادآور می‌شود اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید دارالعباده و دارالعلم یزد اسفند ماه امسال در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha