دیدار با خانواده ۴۰۰۰ شهید استان یزد
کد خبر: 3943248
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
رضایی خبر داد؛

دیدار با خانواده ۴۰۰۰ شهید استان یزد

مدیر مرکز ایثارگران سپاه الغدیر استان یزد تکریم خانواده شهدا را بر همگان واجب دانست و گفت: تا پایان کنگره ملی شهدای استان با خانواده چهار هزار شهید استان دیدار می‌شود.

دیدار با خانواده ۴۰۰۰ شهید استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از کميته ارتباطات و رسانه كنگره ملی ۴۰۰۰ شهيد دارالعباده و دارالعلم يزد؛ سرهنگ علیرضا رضایی، مدیر مرکز ایثارگران سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه تکریم خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان، نشانه پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است، اظهار کرد: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد با خانواده چهار هزار شهید و چهار هزار ایثارگر استان دیدار می‌شود.

وی با بیان اینکه احترام به مقام شامخ شهدا و خانواده آن‌ها به معنای ادامه راه و حرکت در مسیر شهدا است، افزود: در روز اول این دیدارها با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان از والدین دو شهید و همزمان با آن از والدین ۷۰۰ شهید دیگر در شهرستان یزد بازدید و از آن‌ها تجلیل شد.

مدیر مرکز ایثارگران سپاه الغدیر استان یزد صبر و شکیبایی خانواده معظم شهدا را الگویی برای جامعه و قابل تحسین دانست و گفت: در این برنامه علاوه بر دیدار با والدین شهدا از همسر و فرزندان شهدای استان نیز بازدید و تجلیل می‌شود.

رضایی بیان کرد: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و شیوع ویروس کرونا این بازدیدها با حداقل نفرات انجام شد و از آن‌ها برای شرکت در یادواره‌های مجازی شهدا و همچنین اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید دارالعباده و دارالعلم یزد که اسفندماه امسال برگزار می‌شود، دعوت به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha