طرح «طلیعه بندگی» در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3943300
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳

طرح «طلیعه بندگی» در یزد اجرا می‌شود

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد از اجرای طرح «طلیعه بندگی» ویژه دختران 9 ساله و پسران 15 ساله تازه به سن تکلیف در این استان خبر داد.

طرح «طلیعه بندگی» در یزد اجرا می‌شودسعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از اجرای طرح «طلیعه بندگی» خبر داد و اظهار کرد: جشن عبادت و بندگی در سال‌های گذشته با حضور دانش‌آموزان گرما و رونق خاصی داشت که امسال با توجه به شیوع کرونا متاسفانه حضور  دانش‌آموزان را نداریم اما همکاران ما در دارالقرآن مرکزی و دیگر مراکز برنامه خاصی برای برگزاری این جشن با عنوان «طلیعه بندگی» را در نظر گرفته‌اند.

وی با اشاره به اجرای این طرح از اول آذرماه به مدت ده هفته گفت: در این راستا محتواهایی متناسب با موضوعات خاصی تهیه و گردآوری و برای اجرا در این مدت در نظر گرفته شد و در اختیار دارالقرآن‌ها و معاونت و مدیریت مدارس قرار داده شده تا در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد.

غفاریان ادامه داد: همچنین متناسب با این موضوعات پویش‌هایی برگزار خواهد شد و دانش‌آموزان می‌توانند در قالب این موضوعات و با شرکت در پویش‌ها آثار را ارسال و در نمایشگاه مجازی طلیعه بندگی به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی ادامه داد: برای اولین بار است که این طرح به این نحوه و گستردگی در استان برگزار می‌شود و امیدواریم دانش‌آموزان در این طرح بزرگ شرکت کرده و مشارکت حداکثری را شاهد باشیم .

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اجرای طرح طلیعه بندگی ویژه دختران 9 ساله و پسران 15 ساله تازه به سن تکلیف از برگزاری جشن تکلیف نمادین در روز ولادت حضرت زهرا(س) در استان خبر داد.

انتهای پیام
captcha