۴۰۰۰ مقاله دانش‌آموزی با موضوع «شهدا» در یزد نگارش می‌شود
کد خبر: 3943329
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱

۴۰۰۰ مقاله دانش‌آموزی با موضوع «شهدا» در یزد نگارش می‌شود

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان یزد از نگارش چهار هزار مقاله دانش‌آموزی به نیت ۴۰۰۰ شهید استان به مناسبت برگزاری دومین کنگره ملی شهدای دارالعباده و دارالعلم استان خبر داد.

نگارش ۴۰۰۰ مقاله دانش آموزی با موضوع شهدا در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از کميته ارتباطات و رسانه كنگره ملی ۴۰۰۰ شهيد دارالعباده و دارالعلم يزد؛ حجت‌الاسلام قطبی، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان یزد با اشاره به اهمیت نشر سیره شهدا در بین قشر جوان جامعه، اظهار کرد: به دنبال برگزاری دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد چهار هزار مقاله دانش‌آموزی با موضوع شهید نگارش می‌شود.

وی هدف از نگارش مقاله با موضوع شهید را آشنایی دانش‌آموزان با شهدا دانست و افزود: هر دانش‌آموز یک شهید را انتخاب و با بررسی زندگی‌نامه آن‌ها مقاله خود را نوشته و در مراحل بعدی زندگی خود با آن شهید در ارتباط خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان یزد گفت: جزئیات این طرح و اسامی شهدا به نواحی آموزش و پرورش استان و شهرستان‌ها ارسال شده و دانش‌آموزان تا دهم بهمن ماه فرصت دارند، مقاله خود را به معاونان پرورشی تحویل دهند.

قطبی ادامه داد: مقالات پس از جمع‌آوری تا دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری جمع‌بندی شده و به صورت یک کتابچه تدوین و به کنگره ملی شهدای استان تقدیم خواهد شد.

یادآور می‌شود اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید دارالعباده و دارالعلم یزد اسفند ماه امسال در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha