۴۰۰۰ مترمربع فضای آموزشی در یزد بهسازی می‌شود
کد خبر: 3943506
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱

۴۰۰۰ مترمربع فضای آموزشی در یزد بهسازی می‌شود

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان یزد گفت: به نیت چهار هزار شهید یزد، ۴۰۰۰ متر مربع فضای آموزشی در استان بهسازی می‌شود.

۴۰۰۰ مترمربع فضای آموزشی در یزد بهسازی می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الله دهقان‌پور، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان یزد 6 دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه ۲۸ درصد فضای آموزشی غیراستاندارد در سطح استان وجود دارد، اظهار کرد: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید دارالعباده و دارالعلم یزد، چهار هزار متر مربع فضای آموزشی در سطح استان بهسازی و مرمت می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح با قرارگاه پیشرفت و آبادانی، نوسازی مدارس و اداره کل آموزش و پرورش استان اجرایی می‌شود افزود: تاکنون هزار و ۸۰۰ متر مربع از مجموع ۴۰۰۰ متر مربع فضای آموزشی بهسازی شده است و این طرح تا اجلاسیه نهایی کنگره به پایان می‌رسد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان یزد با اشاره به اینکه بهسازی هر متر مربع از فضای آموزشی استان نیازمند پنج میلیون تومان اعتبار است، اظهار کرد: تاکنون چهار کلاس درس در شهرستان خاتم و مدرسه شهید محمد خانی در شهرستان یزد بهسازی شده است.

یادآور می‌شود طرح بهسازی ۴۰۰۰ هزار متر مربع از فضای آموزشی استان یکی از طرح‌های چهل‌گانه کنگره ملی شهدای استان است که اجلاسیه نهایی آن اسفندماه امسال در یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha