وبینار «امت اسلام قاسم سلیمانی را به یاد دارد» برگزار شد
کد خبر: 3944101
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
در آستانه نخستین سالگرد حاج قاسم؛

وبینار «امت اسلام قاسم سلیمانی را به یاد دارد» برگزار شد

«امت اسلام قاسم سلیمانی را به یاد دارد»، عنوان نشستی از راه دور با حضور جمعی از شخصیت‌های سیاسی، مذهبی و اندیشمندان ایرانی و روسی از جمله کاظم جلالی سفیر کشورمان در روسیه بود.

به گزارش ایکنا به نقل از بخش رسانه‌ای سفارت ایران در مسکو، بررسی نقش و جایگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با تروریسم بین‌المللی، حمایت بی‌وقفه از مسلمانان و ملت‌های آزادی‌خواه و نیز مبارزه خستگی‌ناپذیر در برابر قدرت‌های زورگو از اهداف مهم این نشست برخط بود.

نفیق الله آشیروف؛ رئیس اداره دینی بخش آسیایی مسلمانان روسیه، اسماعیل شعبان‌؛ رییس جمعیت مسلمانان تالش، محمد صلاح‌الدین‌اوف؛ رئیس پایگاه اطلاع‌رسانی اسلام‌نیوز، انار رمضان‌اوف؛ رئیس سازمان دینی کوثر، نوری محمدزاده؛ رئیس سازمان دینی شیعیان ماخاچ قلعه، آناستاسیا یژووا؛ مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی محور مقاومت در روسیه و مائیس قربانوف؛ ایران‌شناس و کارشناس مسائل سیاسی، میهمانان روسی این وبینار بودند.

در این نشست همچنین کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه و حجت‌الاسلام اکبری جدی، رئیس مرکز اسلامی مسکو به نمایندگی از کشورمان، دیدگاه‌های خود درباره شخصیت والای دینی، عرفانی و نظامی سردار سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی بیان کردند.

انتهای پیام
captcha