مسیر فرماندهان مقاومت تا رهایی قدس شریف ادامه دارد
کد خبر: 3945569
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
رئیس شورای سیاسی نجباء:

مسیر فرماندهان مقاومت تا رهایی قدس شریف ادامه دارد

رئیس شورای سیاسی نجباء به قاتلان حاج‌ قاسم و ابومهدی وعده شدیدترین انتقام را داد و بر ادامه مسیر فرماندهان فقید مقاومت تا رهایی قدس شریف تأکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، شیخ علی الأسدی، رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء در گفت‌‌وگوی اختصاصی با روزنامه کیهان بر ادامه مسیر فرماندهان فقید مقاومت تا رهایی قدس شریف تأکید کرد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین الاسدی با اشاره به صبوری افکار عمومی و نیروهای مقاومت، تصریح کرد: اگر دولت عراق در اخراج اشغالگران جدّیت به خرج ندهد، مجاهدان این کشور حرف آخر را خواهند زد.
 
وی همچنین از شکست خوردن یکی از توطئه‌های عناصر نفوذی در دستگاه امنیتی عراق خبر داد.
 
متن کامل این گفت‌وگو به شرح زیر است:
 
جمهوری اسلامی ایران بارها در سطوح مختلف ـ از بالاترین مقامات تا پایین‌ترین ـ تأکید کرده است که انتقام دو فرمانده بزرگ مقاومت یعنی سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را خواهد گرفت. در عراق چطور؟ آیا انتقام یا اخراج آمریکایی‌ها که مصوبه پارلمان است، در دستور کار قرار دارد؟
 
پیش از این گفته‌ام که اقدامات عراق به دو بخش تقسیم می‌شود.
بخش اول، اقدامات رسمی است که دولت عراق در دو حوزه اجرایی و قانون‌گذاری باید انجام دهد.
 
ما در این بخش جدّیّتی برای تحقیق در خصوص این حادثه دردناک نمی‌بینیم و دولت هیچ اقدامی برای استیفای حق عمومی نکرده است؛ در حالی که با این ترور، هیبت دولت شکست و به یک مسؤول بلندپایه عراقی و مهمان بلندپایه‌اش که برای انجام مأموریتی رسمی به‌ نفع ملت ما وارد عراق شده بود، تعدی شد.
 
بخش دوم، مربوط به ملت، رهبران، فعالان اجتماعی و نیروهای مقاومت عراق است که در آینده‌ای نزدیک شدیدترین انتقام را خواهند گرفت؛ زیرا شهامت و عدالت‌خواهی اصیل مردم عراق اجازه نمی‌دهد که یک اجنبی اشغالگر به فرزندان و مهمان‌شان تعدی کند.
 
این بخش فعلاً دندان روی جگر گذاشته و صبر پیشه کرده است تا به بخش رسمی و حاکمیتی فرصت دهد تا حق را استیفا کند.
 
چنانچه این امر محقق نشود، مجاهدان این کشور حرف آخر را خواهند زد و تا آخرین سرباز دشمن را از عراق و منطقه بیرون خواهند کرد.
 
چه‌ کسانی در عراق نمی‌خواهند مصوبه پارلمان اجرا شود؟
 
این افراد برای جامعه عراق شناخته‌ شده هستند و امکان نام بردن نیست. اما به شما بگویم که در میان آن‌ها کرد، اهل‌ سنت و حتی برخی از شیعیان هم هستند.
 
دلیل مخالفتشان هم این است که اگر اشغالگران از عراق خارج شوند، آن‌ها دیگر پشتیبانی نخواهند داشت و خیانت‌هایشان بر همه آشکار خواهد شد؛ بنابراین با تمام توان برای اجرا نشدن این مصوبه تلاش می‌کنند.
 
تاریخ در آینده از آنان به‌عنوان خائنان به کشور و مزدوران دشمن یاد خواهد کرد.
 
راجع به تحولات اخیر عراق، از حمله به آمریکایی‌ها تا دستگیری یکی از اعضای مقاومت، اگر توضیحی دارید، بفرمایید.
 
بعد از شهادت حاج‌ قاسم و ابومهدی، حضور آمريكایی‌ها برای افکار عمومی غیر قابل‌ قبول است. به همین دلیل گروه‌هایی تشکیل شده‌اند که هدف خود را گرفتن انتقام خون فرماندهان شهید مقاومت اعلام کرده و به‌طور مستمر کاروان‌های نظامی آمریکا را مورد حمله قرار می‌دهند.
 
اما دستگیری آن برادر مجاهد، توطئه عناصر نفوذی در دستگاه‌های امنیتی بود که با دخالت خیرخواهان حل‌وفصل شد و نقشه دشمن به شکست انجامید.
 
 در پایان اگر نکته‌ای هست بفرمایید.
 
گفتنی بسیار است، ولی چون در ایام سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت هستیم، به آن‌ها می‌گویم: ما راه شما را ادامه می‌دهیم و انتقام خونتان را خواهیم گرفت. پس با آرامش بخوابید، زیرا مردانی تربیت کرده‌اید که بر عهد خود با خدا باقی هستند و آرام نخواهند نشست، مگر بعد از محقق کردن آرزوهای شما و اقامه نماز در قدس شریف.
انتهای پیام
captcha