بیست‌وچهارمین جلسه ارتقای قاریان ممتاز برگزار شد + فیلم
کد خبر: 3947713
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲

بیست‌وچهارمین جلسه ارتقای قاریان ممتاز برگزار شد + فیلم

بیست‌وچهارمین جلسه ارتقای قاریان ممتاز قرآن کریم با تلاوت قاریانی از تهران، لرستان و چهار محال و بختیاری برگزار و تلاوت ابوالفضل قدیانی از تهران به عنوان تلاوت برگزیده این جلسه انتخاب شد.

ابوالفضل قدیانیبه گزارش ایکنا، بیست‌وچهارمین جلسه ارتقای قاریان ممتاز قرآن کریم، چهارشنبه، ٢۴ دی‌ماه از ساعت ١٨ تا ٢٠ با رعایت تدابیر بهداشتی، به صورت مجازی و به میزبانی شورای عالی قرآن برگزار شد.

به منظور برقراری تعامل دوسویه با قاریان و جلب مشارکت ایشان، این جلسه از طریق تارنمای آپارات و همچنین از طریق نرم‌افزار گوگل‌میت به صورت زنده پخش شد و قاریان حاضر در این ارتباط تصویری، در خلال برنامه به ارائه نقطه‌نظرات خود پرداختند.

در بخشی از این جلسه ارتقا که «پیام استاد» نام دارد، محمدعلی دهدشتی، قاری پیشکسوت اهل قم در ارتباطی تصویری به بیان نکاتی پرداخت.

وی ضمن تشکر از شورای عالی قرآن جهت برگزاری مجازی جلسات ارتقای قاریان ممتاز، خطاب به قاریان جوان گفت: خداوند شما را انتخاب کرده است، لذا باید قدر این موهبت و قدر خودتان‌ را بدانید و شکرگزار درگاه الهی باشید. هرکسی قرآنی بشود، بیمه خواهد شد وگرنه به هلاکت می‌افتد.

این مدرس قرآن در بخش دیگری از توصیه خود به قاریان جوان افزود: سعی کنید نیت خالص داشته باشید تا خدا توفیقات شما را مضاعف کند و بر انس عملی با قرآن و تلاوت مستمر کلام الهی مواظبت کنید.

در این جلسه که با دبیری محمودرضا بیژنی، همراه بود، محمد عباسی و احمد زرنگار، از استادان و داوران بین‌المللی قرآن به ارائه نکات و تحلیل قرائت قاریان پرداختند.

ابوالفضل قدیانی از تهران، مهدی سعادتی‌کیا از لرستان و مهدی خدیبی از چهارمحال و بختیاری، قاریانی بودند که تلاوتشان مورد نقد و نظر اساتید حاضر قرار گرفت.

براساس این گزارش، با نظر کارشناسان، تلاوت ابوالفضل قدیانی، به عنوان تلاوت برگزیده بیست‌وچهارمین جلسه ارتقای قاریان ممتاز انتخاب شد.

پایان‌بخش این جلسه، قرائت دعای ختم قرآن توسط محمدعلی عنبری، قاری ممتاز گیلانی بود.

در ادامه تلاوت ابوالفضل قدیانی را می‌بینیم و می‌شنویم:

انتهای پیام
captcha