طرح «چله‌نشینی با شهدا» در ابرکوه آغاز شد
کد خبر: 3947714
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

طرح «چله‌نشینی با شهدا» در ابرکوه آغاز شد

طرح «چله‌نشینی با شهدا» با برگزاری یادواره «سرداران و 285 شهید شهرستان ابرکوه» همراه با کنگره 4000 شهید استان یزد در ابرکوه آغاز شد و تا 22 بهمن ادامه دارد.

یادواره سرداران و 285 شهید شهرستان ابرکوه برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، طرح «چله‌نشینی با شهدا» با برگزاری یادواره «سرداران و 285 شهید شهرستان ابرکوه» همراه با کنگره 4000 شهید استان یزد در ابرکوه آغاز شد و تا 22 بهمن ادامه دارد.

این مراسم همراه با سخنرانی علمای شهرستان، روایتگری و خاطره‌گویی از شهدا و دفاع مقدس و انقلاب، برپایی مسابقات خاطره‌گویی و دلنوشته، دو مرحله توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان به نام 285 شهید سرافراز شهرستان، رونمایی از جدیدترین کتاب حوزه دفاع مقدس شهرستان ابرکوه، سرکشی و تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان به مدت 40 شب در حال برگزاری است.

اقشار مختلف و خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران می‌توانند هر شب از ساعت 20 و از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/u5039971532/abarbf و پس از بازشدن صفحه اسکای روم از گزینه میهمان استفاده کرده و به فضای جلسه مجازی بپیوندند و در برنامه چله‌نشینی با شهدای ابرکوه شرکت فعال داشته باشند.

انتهای پیام
captcha