تخصیص بودجه برای تولید محتوا در فضای مجازی خطاست
کد خبر: 3947763
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳

تخصیص بودجه برای تولید محتوا در فضای مجازی خطاست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، طی پستی مصوبه کمیسیون تلفیق، در تخصیص تعیین اعتبار برای تولید محتوا در فضای مجازی به تعدادی از سازمان‌ها را راهگشا ندانست و تصریح کرد: از تولیدات مردمی حمایت کنیم، نه تولیدات صدا و سیمایی برای مردم!

به گزارش ایکنا، محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در واکنش به مصوبه جدید کمیسیون تلفیق مجلس، در حمایت از تولید محتوا در فضای مجازی، این مصوبه را راهگشا نداشت و بر لزوم حمایت از تولید محتوا از سوی مردم در فضای مجازی تأکید کرد.

آذری‌جهرمی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار کارتونی نوشته است: «مصوبه جدید کمیسیون محترم تلفیق مجلس برای حمایت از تولید محتوا در فضای مجازی راهگشا نیست؛ در فضای مجازی تولید محتوا باید مردمی باشد، نه سازمانی. از تولیدات مردمی حمایت کنیم، نه تولیدات صدا و سیمایی برای مردم! آزموده را آزمودن خطاست!»

یادآوری می‌شود، اعضای کمیسیون تلفیق مجلس در نشست بودجه سال 1400 خود، طی مصوبه‌ای، مدیریت و نظارت بر محتوای فضای مجازی را به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران سپردند و دو هزار میلیارد تومان اعتبار برای تولید محتوا در فضای مجازی تخصیص دادند که براساس جدول تعیین شده در اختیار سازمان‌های صدا و سیما، فرهنگ و ارتباطات، تبلیغات اسلامی و ... قرار خواهد گرفت.

اختصاص بودجه به سازمان‌ها برای تولید محتوا در فضای مجازی خطاست

انتهای پیام
captcha