برگزاری دومین دوره انتخابات هیئت‌مدیره مؤسسه قاریان و حافظان یزد
کد خبر: 3947849
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶

برگزاری دومین دوره انتخابات هیئت‌مدیره مؤسسه قاریان و حافظان یزد

دومین مجمع عمومی و انتخابات هیئت‌مدیره مؤسسه «قاریان و حافظان» استان یزد با حضور اعضا در حسینیه صاحب‌الزمان(عج) محمودآباد یزد برگزار شد.

برگزاری دومین دوره انتخابات هیئت‌مدیره موسسه قاریان و حافظان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، دومین مجمع عمومی و انتخابات هیئت‌مدیره مؤسسه قاریان و حافظان استان یزد، امروز، 26 دی‌ با حضور اعضا در محل حسینیه صاحب‌الزمان(عج) محمودآباد یزد برگزار شد. 

در این مراسم، اعضای هیئت‌مدیره و بازرس سابق گزارشی از عملکرد دوره اول را ارائه کردند، سپس کاندیداهای دومین مجمع عمومی مطالبی را ارائه و با حضور اعضا رأی‌گیری انجام و هیئت‌مدیره جدید با رأی اعضا انتخاب شدند که از بین 13 نفر کاندیدای دومین مجمع عمومی و انتخابات هیئت‌مدیره مؤسسه قاریان و حافظان استان یزد، محمدحسین صباغ، محمدرضا خوش‌قلب، مهدی تقوایی، علی گندمی، سعید غفاریان، محسن پاکدامن و شهین ملکوتیان به عنوان اعضای هیئت‌مدیره جدید و امین کاظمی به عنوان بازرس این دوره انتخاب شدند.

محمدحسین صباغ، مدیرعامل مؤسسه قاریان و حافظان استان یزد در حاشیه این مراسم به ایکنا گفت: اولین مجمع عمومی این مؤسسه در سال 97 برگزار شد و اکنون پس از فعالیت دوساله، هیئت‌مدیره جدید شکل گرفت.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌ شده در این دو سال از سوی مؤسسه گفت: در ابتدای امر برای آغاز فعالیت مکانی با همکاری شهرداری یزد برای فعالیت مؤسسه در نظر گرفته شد و این مؤسسه در محل فرهنگ‌سراری قرآن و عترت شهرداری یزد، خانه وزیری فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

صباغ افزود: فعالیت‌های خوبی در این مدت انجام شد و 13 الی 14 طرح با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در دستور کار قرار گرفت اما متأسفانه به دلیل شیوع کرونا و شرایط بحرانی ناشی از این ویروس منحوس و محدودیت‌های ایجاد شده، تصمیم گرفتیم از اعتبارات در نظر گرفته شده، برنامه‌های تلویزیونی در قالب نقش و زندگی قاریان و فعالان قرآنی استان  به تصویر کشیده شود که در حال انجام است.

وی یادآور شد: اکنون 146 نفر به صورت رسمی عضو این مؤسسه هستند و از سایر فعالان قرآنی درخواست می‌شود نسبت به ثبت‌نام در این موسسه که به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه صورت می‌گیرد، اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha