برگزاری جشنواره «رفیق خوشبخت ما» در یزد
کد خبر: 3947946
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵

برگزاری جشنواره «رفیق خوشبخت ما» در یزد

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان یزد از برگزاری جشنواره «رفیق خوشبخت ما» به مناسبت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد که تا دهه مبارک فجر ادامه دارد.

برگزاری جشنواره «رفیق خوشبخت ما» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سیدجواد میرحسینی، معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان یزد، امروز، 27 دی در نشست خبری مجازی، با اشاره به آغاز جشنواره «رفیق خوشبخت ما» اظهار کرد: این طرح دارای دو رویداد است که بخشی از آن، برگزاری جشنواره فرهنگی هنری با هدف بررسی سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی متناسب با شعارها و اهداف جمعیت هلال‌احمر است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان یزد با اشاره به رویکرد این جشنواره افزود: در جشنواره «رفیق خوشبخت ما» افراد دعوت به ثبت خاطرات، دست‌نوشته‌ها و مسائل مرتبط با سبک زندگی حاج قاسم در قالب فیلم‌نامه، نریشن، موشن‌گرافی و انواع مطالب دیگر می‌شوند و می‌توانند مطالب خود را در سایت سازمان جوانان هلال‌احمر ثبت کنند.

میرحسینی با اشاره به زمان برگزاری جشنواره مذکور گفت: این جشنواره از 13 دی همزمان با سالگرد شهادت حاج‌ قاسم سلیمانی آغاز شده و تا دهه مبارک فجر ادامه خواهد داشت و مخاطبان می‌توانند آثار خود را به حوزه معاونت جوانان این جمعیت ارسال یا در سایت به آدرس http://javanan.rcs.ir/rafigh بارگذاری کنند، که در ایام دهه فجر نیز برگزیدگان اعلام و تقدیر خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری رویدادی با عنوان «40 چراغ» اظهار کرد: موضوع دیگر نیز برگزاری رویدادی با عنوان «40 چراغ» برای خیررسانی به این سردار شهید است که همزمان با سالگرد شهادت ایشان آغاز و تا 22 بهمن نیز ادامه خواهد داشت.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان یزد با اشاره به این رویداد گفت: در این رویداد داوطلبان نیت می‌کنند تا در این مدت اقدامات و امور خیر را به انجام رسانند و ثواب آن را به روح شهید سلیمانی هدیه کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به آدرس http://javanan.rcs.ir/40cheragh رویداد داوطلبانه خود را ثبت کنند بیان کرد: مصادیق و نمونه‌های این امور خیر در سایت سازمان جوانان اعلام شده و اغلب این امور با محوریت کمک به بیماران کرونایی و اقداماتی برای کمک به شهروندان در راستای مقابله با کرونا، ایمن‌سازی شهر در برابر شیوع این ویروس، کمک به نیازمندان و … است.

میرحسینی با اشاره به هدف این طرح گفت: در این طرح تلاش شده تا کمک به اعضای جامعه از بعد ریالی و مالی خارج شود و به صورت عملی به منفعت‌رسانی در سطح شهر اقدام کنیم. هدف از این پویش، آشنایی و انس جوانان با شخصیت حاج‌قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام
captcha