یزد معطر به عطر ۴ شهید گمنام می‌شود
کد خبر: 3947963
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶

یزد معطر به عطر ۴ شهید گمنام می‌شود

همزمان با ۲۸ دی، سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، چهار شهید گمنام در یزد تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

یزد معطر به عطر 4 شهید گمنام می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، همزمان با 28 دی، سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، چهار شهید گمنام در یزد تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

چهار شهید گمنام 18 تا 22 ساله هستند که یکی از این شهدا، 22 ساله و در عملیات والفجر 4 به شهادت رسیده در «صدا و سیمای مرکز یزد»، یکی دیگر از شهدا 19 ساله و  مربوط به عملیات محرم در دانشکده علوم انسانی «دانشگاه علم و هنر» در جوار سازمان جهاددانشگاهی یزد واقع در بلوار شهدای گمنام و دو شهید که یکی 20 ساله و مربوط به عملیات محرم و دیگری 18 ساله و مربوط به تک دشمن در منطقه شلمچه در سال 1367 است، در «بافق» به خاک سپرده می‌شوند.

تشییع خودرویی این شهدای گمنام از ساعت 11 امروز، 27 دی از فرودگاه شهید صدوقی به سمت میدان امیرچقماق در مسیرهای میدان صنعت، میدان معلم، میدان امام حسین(ع)، میدان مهدیه، چهار راه بسیج انجام و مراسم وداع با لاله‌های زهرایی در جوار شهدای گمنام امیرچقماق برگزار خواهد شد.

مراسم وداع و تشییع یک شهید گمنام از ساعت 18 امروز، 27 دی از میدان عالم، بلوار شهیدگمنام، دانشگاه علم و هنر برگزار خواهد شد و پیکر مطهر این شهید، ساعت 9 صبح روز یکشنبه 28 دی در محل این دانشگاه به خاک سپرده می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند این مراسم را به صورت زنده از لینک instagram.com/tasnim_mavaaddat مشاهده کنند.

انتهای پیام
captcha