خاکسپاری حدیث‌شناس بوسنیایی با تشریفات لشکری + فیلم
کد خبر: 3947970
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷

خاکسپاری حدیث‌شناس بوسنیایی با تشریفات لشکری + فیلم

«محمود افندی کارالیچ»، استاد علوم حدیث آکادمی اسلامی بوسنی و هرزگوین طی مراسمی با تشریفات خاص ارتش این کشور در بوسنی برگزار شد.

خاکسپاری حدیث‌شناس مسلمان با تشریفات ارتش در بوسنی + فیلم و عکسبه گزارش ایکنا از سارایوو، این مراسم روز پنج‌شنبه، 25 دی با حضور تعداد زیادی از مردم، مسئولان کشوری و لشکری و همرزمان محمود افندی کارالیچ، استاد علوم حدیث آکادمی اسلامی بوسنی و روحانی سرشناسی که در زمان جنگ بوسنی فرمانده یگان فاتح تیپ هفتم مسلمانان ارتش این کشور بود، برگزار شد.

تشییع پیکر محمود کارالیچ با بدرقه یگان ویژه تشریفات ارتش بوسنی و اهدای پرچم بوسنی از سوی فرمانده یگان به فرزند ارشد ایشان انجام شد و خاکسپاری انجام گرفت.

در این مراسم قبل و بعد از نماز میت، نماینده رئیس العلمای بوسنی و مفتی استان زنیتسا درباره خدمات و مجاهدت‌های ایشان سخنرانی کرد و به خانواده این حدیث‌شناس بوسنیایی، همرزمان، مردم و جامعه اسلامی بوسنی این ضایعه بزرگ را تسلیت گفت.

لازم‌ به ذکر است، علی‌رغم شرایط بسیار سخت جوی و بارش شدید برف و صعب‌العبور بودن منطقه، مراسم به دلیل محبوبیت این عالم و مجاهد بزرگ بین مردم و مسئولان، به شکلی باشکوه و با حضور گسترده مردم برگزار شد.

انتهای پیام
captcha