آیین استقبال از شهدای گمنام در یزد برگزار شد
کد خبر: 3948134
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷

آیین استقبال از شهدای گمنام در یزد برگزار شد

آیین استقبال از پیکر مطهر چهار شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور خانواده شهدا، مسئولان و اقشار مختلف در فرودگاه شهید صدوقی یزد برگزار شد.

مراسم استقبال از شهدای گمنام در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، آیین استقبال از پیکر مطهر چهار شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس، امروز، 27 دی با حضور خانواده شهدا، مسئولان و اقشار مختلف در فرودگاه شهید صدوقی یزد برگزار شد. 

بعد از این آیین، تشییع خودرویی از فرودگاه شهیدصدوقی به سمت میدان امیرچقماق انجام و مراسمی در جوار شهدای گمنام این میدان و حسینیه برگزار شد که مداحی و مرثیه‌خوانی در رثای شهادت ام‌ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) و امام حسین(ع) از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

مراسم وداع شهدای گمنام از ساعت 18 امروز از میدان عالم، بلوار شهیدگمنام، دانشگاه علم و هنر برگزار خواهد شد و پیکر مطهر یک شهید گمنام، ساعت 9 صبح روز یکشنبه 28 دی در محل این دانشگاه به خاک سپرده می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند این مراسم را به صورت زنده از لینک instagram.com/tasnim_mavaaddat مشاهده کنند.

یادآور می‌شود دو شهید گمنام در شهرستان بافق، یک شهید گمنام در صدا و سیمای مرکز یزد و یک شهید در دانشگاه علم و هنر استان یزد به خاک سپرده می‌شوند.

انتهای پیام
captcha