شهادت فاطمه(س) آموزه‌ای متعالی در باب ولایت‌مداری است
کد خبر: 3948204
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

شهادت فاطمه(س) آموزه‌ای متعالی در باب ولایت‌مداری است

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد به‌مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (‌س) پیام تسلیتی صادر کرد.‌

شهادت فاطمه(س) آموزه‌ای متعالی در باب ولایت‌مداری استبه گزارش ایکنا از یزد، اعظم کاظمی، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد در پیامی به‌مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(‌س) آورده است: «روزهای حزن اهل بیت در مصیبت مادر رسالت و همسر ولایت حضرت زهرای مرضیه (س) روزهای غمباری است که شیعیان جهان به یاد برترین بانوی زنان عالم نمونه بارز تقوا و فضیلت، نشانه کامل حقیقت، حضرت صدیقه کبری(‌ع)، در سوگش می‌گریند و در این فضای آکنده از غم، از پایداری او درس استقامت و مبارزه با ظلم را فرا می‌گیرند.

بانوی تقوا و فضیلتی که در خانه وحی و نبوت تربیت یافته و در صراط مستقیم حق و حقیقت، دنباله رو ولایت بودند. با مطالعه سیره حضرت فاطمه زهرا(س) درخواهیم یافت که ایشان در نقش دختر پیامبر گرامی اسلام(ص)، همسر حضرت امام علی(ع) و مادر حسنین(ع) و زینب کبری(س) که همگی آنان از برترین شخصیت‌های هستی می‌باشند، توانستند درس‌های بسیاری را به بشریت بیاموزند و حتی شهادتشان نیز، همراه با آموزه‌ای متعالی در باب ولایت‌مداری و دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) برای همه بود.

اینجانب شهادت صدیقه‌کبری حضرت فاطمه زهرا(س) را به همه دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت عرض نموده، امیدوارم بتوانیم رهرو راه آن طاهره مطهره باشیم.»

انتهای پیام
captcha