یازدهمین همایش جامعه قرآنی استان یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3949681
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹

یازدهمین همایش جامعه قرآنی استان یزد برگزار می‌شود

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، یازدهمین همایش جامعه قرآنی استان یزد با عنوان «قرآن، کتاب انقلاب» سه‌شنبه، 14 بهمن‌ به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

همایش «قرآن؛ کتاب انقلاب» در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، یازدهمین همایش جامعه قرآنی استان یزد با عنوان «قرآن، کتاب انقلاب»، از ساعت 18 روز سه‌شنبه، 14 بهمن‌ به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

در این مراسم که به صورت آنلاین از طریق صفحه مجازی سریر برگزار خواهد شد، حسین دستجردی، قاری ممتاز استان به تلاوت خواهد پرداخت و در ادامه حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد به ارائه گزارشی از فعالیت‌های اتحادیه می‌پردازد.

سخنرانی آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد، محمد انجم‌شعاع، مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت، عباس سلیمی؛ پیشکسوت قرآنی از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

قرعه‌کشی و اعلام نتایج مسابقه «قرآن و مردم» که از ساعت 17 روز شنبه، 4 بهمن آغاز شده و تا ساعت 17 روز سه‌شنبه، 14 بهمن‌ماه جاری از طریق اپلیکیشن افق در حال برگزاریست، از دیگر برنامه‌ها است.

یادآور می‌شود، یازدهمین همایش «قرآن، کتاب انقلاب» به همت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با مشارکت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha