انتشار مجموعه کلیپ‌های «افول آمریکا»
کد خبر: 3949708
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸

انتشار مجموعه کلیپ‌های «افول آمریکا»

جدیدترین قسمت از ویژه‌نامه تصویری و اندیشه‌ای «رادیو اندیشه» با موضوع افول آمریکا منتشر شد.

مجموعه کلیپ‌های «افول آمریکا»

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، رادیو اندیشه، ویژه نامه جدید فرهنگسرای اندیشه با رویکرد اندیشه‌ورزی است. این ویژه نامه تصویری سراغ موضوعات روز سیاسی، مذهبی، اجتماعی و ... رفته و چهره‌‌های برجسته‌ کشور در آن به بررسی موضوعات مختلف می‌پردازند.

فرهنگسرای اندیشه در جدیدترین قسمت از رادیو اندیشه به موضوع افول آمریکا پرداخته و مجموعه کلیپ‌هایی در این خصوص تولید و منتشر کرده است. این مجموعه با بهره‌گیری از منویات رهبر معظم انقلاب، حقایقی درباره افول آمریکا را بیان و روشنگری کرده است.

در بخشی از رادیو اندیشه، بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان و دانش‌آموزان در آبان ماه 1397 درباره افول آمریکا بازخوانی شده است.

رهبر معظم انقلاب چنین می‌فرمایند: «آن کسانی که گرایش به این دارند که برویم با آمریکایی‌ها سازش کنیم، بی‌خودی نقشه‌ بی‌اساس و بی‌پایه می‌کشند؛ آمریکا رو به افول است. عوامل افول آمریکا هم مربوط به امروز و دیروز نیست که حالا یکی بخواهد بیاید علاجش کند؛ مربوط به طول تاریخ [است]. عامل این وضعیّتی که آمریکایی‌ها دچارش شدند، عامل بلند مدت است؛ اینها در طول تاریخ وضعیتی را به وجود آوردند که نتیجه‌اش همین است و به این آسانی‌ها علاج‌شدنی نیست. این سنّت الهی است، اینها محکومند به اینکه ساقط بشوند، محکومند به اینکه افول کنند، زایل بشوند از صحنه‌ قدرت جهانی».

قسمت‌های مختلف از رادیو اندیشه و ویژه برنامه افول آمریکا در فضای مجازی فرهنگسرای اندیشه به آدرس farhngsara.andishe منتشر شده و به زودی قسمت‌های جدید این ویژه نامه در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha