فراخوان ثبت‌نام طرح «سامان‌دهی و ارتقا داوران مسابقات قرآن» در کردستان
کد خبر: 3949931
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵

فراخوان ثبت‌نام طرح «سامان‌دهی و ارتقا داوران مسابقات قرآن» در کردستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از اعلام فراخوان ثبت‌نام طرح ملی «سامان‌دهی و ارتقا داوران مسابقات قرآن» به صورت همزمان با سراسر کشور در کردستان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: به همت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه فراخوان ثبت‌نام مرحله اول طرح ملی سامان‌دهی و ارتقا داوران مسابقات قرآن کریم (سنجش و ارزیابی) از امروز، 7 بهمن‌ در استان کردستان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح ملی سامان‌دهی و ارتقا داوران مسابقات قرآن کریم در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد، افزود: این طرح به منظور ایجاد شرایط یکسان برای بهره‌مندی از تمامی علاقه‌مندان به داوری مسابقات قرآن کریم، ارتقای کیفیت علمی و فنی داوران فعلی کشور و شناسایی، آموزش و تربیت داوران جوان و هدایت استعدادهای جدید به سمت داوری مسابقات قرآن کریم اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان به برگزاری آزمون این طرح قرآنی اشاره و بیان کرد: این آزمون در هفت بخش داوری شامل صحت حفظ ، تجوید، وقف و ابتدا، صوت، لحن (ویژه قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ)، هماهنگی و حسن اجرا(ویژه همخوانی و همسرایی)، لحن (ویژه همخوانی و همسرایی) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این آزمون طرح ملی سامان‌دهی و ارتقا داوران مسابقات قرآن کریم در چهار سطح شهرستانی، استانی، سراسری دستگاه‌ها و نهادها و ملی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کاروند با اشاره به اینکه شرایط عمومی و تخصصی و منابع آزمون در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان اوقاف به نشانی https:\\my.oghaf.ir قرار گرفته است، یادآور شد: تمامی داوطلبان واجد شرایط داوری مسابقات قرآن کریم تا ۲۴ بهمن‌ماه باید با مراجعه به پایگاه اینترنتی فوق نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha