نرم‌افزار اندرویدی «مادر ماه» عرضه شد + دانلود رایگان
کد خبر: 3949986
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱

نرم‌افزار اندرویدی «مادر ماه» عرضه شد + دانلود رایگان

در آستانه فرارسیدن سالروز رحلت حضرت ام‌البنین(س)، نرم‌افزار اندرویدی «مادر ماه» تولید و به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، در آستانه فرارسیدن سالروز رحلت حضرت ام‌البنین(س)، به همت شرکت نسیم شاخص اطلاعات نور(نشان) وابسته به مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، نرم‌افزار اندرویدی «مادر ماه» تولید و به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

براساس این گزارش، نرم‌افزار اندرویدی «مادر ماه» با هدف آشنایی با سبک زندگی علمی و عملی حضرت ام‌البنین(س) در شش سرفصل شاملِ زیارات، مقالات، پرسمان، اشعار، معرفی کتاب و نگارخانه به ارائه محتوا می‌پردازد.

ارائه فایل صوتی و متنی زیارت‌نامه حضرت ام‌البنین(س)، زیارت حضرت عباس(س) و زیارت عاشورا، ارائه مقالات منتشر شده با موضوعات گوناگون درباره سبک زندگی، خصوصیات اخلاقی، مقام و منزلت حضرت ام‌البنین(س) و شخصیت و موقعیت ایشان در اسلام، پاسخ به سؤالاتی درباره حضرت ام‌البنین(س)، ارائه اشعار مختلف و مراثی در مورد وفات حضرت ام‌البنین(س)، معرفی کتب منتشر شده درباره حضرت ام‌البنین(س) و ... از جمله محتوای ارائه شده در این نرم‌افزار اندرویدی است.

همچنین، در بخش نگارخانۀ نرم‌افزار «مادر ماه» نیز امکان دسترسی به تصاویر نگارخانه شامل تصاویر مختلف از مرقد حضرت ام‌البنین(س)، صوت فایل‌های مداحی در مورد وفات حضرت ام‌البنین(س)، سخنرانی و فیلم برای کاربر فراهم شده است.
 
برای دانلود رایگان نرم‌افزار اندرویدی «مادر ماه» اینجا کلیک کنید!
انتهای پیام
captcha