مهلت ارسال آثار به بخش هنری-ادبی رویداد شهید سلیمانی تمدید شد
کد خبر: 3950130
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶

مهلت ارسال آثار به بخش هنری-ادبی رویداد شهید سلیمانی تمدید شد

سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اجرای بخش تولیدات هنری همایش علمی- دانشجویی که شامل طراحی، نقاشی و عکاسی است را برعهده دارد و شرکت در این بخش تا ۱۰ بهمن‌ماه تمدید شده است.

رویداد شهید سلیمانی

به گزارش ایکنا، سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی یکی از مهم‎ترین وظایف خود را بزرگداشت مفاخر ملی و دینی ایران می‌داند و در راستای عمل به این رسالت، اقدام به برگزاری رویداد ملی دانشجویی بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از مفاخر ماندگار و سرداران ملی در تاریخ ایران کرده است.

بر اساس این گزارش، طی این رویداد، برنامه‌هایی به منظور تبیین و یادآوری جایگاه این سردار بزرگ برنامه‌ریزی شده است که در این زمینه می‌توان به همایش علمی- دانشجویی، همایش علمی- پژوهشی و فراخوان آثار هنری، ادبی و چندرسانه‌ای اشاره کرد.

فراخوان آثار ادبی و هنری این همایش با همکاری ۴ واحد جهاددانشگاهی در استان‌های زنجان، خراسان جنوبی، فارس و واحد دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد. سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد خراسان جنوبی متولی اجرای بخش تولیدات هنری این همایش است که شامل طراحی، نقاشی و عکاسی است.

یادآور می‌شود، آثار دانشجویان در زمینه‌های گوناگون ادبی و هنری و چندرسانه‌ای جمع‌آوری و به برترین آثار هدایایی اهدا خواهد شد، لذا دانشجویان علاقه‌مند می‎توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود، به سایت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی به نشانی isojd.ac.ir یا سامانه رویداد‌های معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی به نشانی roytab.ir مراجعه کنند و آثار خود را تا ۱۰ بهمن‌ماه به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند.
انتهای پیام
captcha