اولین رویداد «پیشگام» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3950267
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

اولین رویداد «پیشگام» در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری رویداد «پیشگام» در این استان گفت: این رویداد در استان همدان برگزار شده و یزد دومین استاد برگزارکننده این رویداد است.

اولین رویداد «پیشگام» در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، امروز، 8 بهمن در نشست خبری اولین رویداد پیشگام در استان یزد اظهار کرد: این رویداد در دومین ایستگاه خود پس از همدان به این استان رسیده و این سازمان تلاش دارد در کنار فعالیت‌های دینی و تبلیغی خود، وارد بحث آموزش شود.

وی ادامه داد: در قالب این رویداد نقش مردم در زمینه‌های مختلف به آنها یادآوری شده و از طرفی نقش و اثرگذاری مردم به مسئولان یادآوری خواهد شد زیرا که معتقدیم اگر به دنبال اتفاقات و تحولات خوب در مسیر پیشرفت کشور هستیم، باید از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد نقش مطالبه‌گری مردم از مسئولان در پیشرفت استان را یادآور شد و گفت: اگر فرهنگ مطالبه‌گری مؤمنانه، منصفانه و آگاهانه در جامعه ترویج یابد، شاهد اقدامات خوبی خواهیم بود که ثمره آن پیشرفت استان و کشور است، بسیاری از اقداماتی که گاهاً صورت نمی‌گیرد، به این دلیل است که مردم مطالبه نمی‌کنند در حالی که به آن نیاز دارند.

محمدرضا قلی‌زاده، دبیر اجرایی رویداد پیشگام نیز در این نشست از اجرای این رویداد در 30 استان کشور خبر داد و اظهار کرد: این رویداد در استان همدان برگزار شده و یزد دومین استاد برگزار کننده این رویداد است.

وی ادامه داد: پیشرفت زمانی رقم می‌خورد که با حرکت جمعی همراه باشد و در واقع رویداد پیشگام طراحی شد تا متمرکز بر مسائل اصلی استان‌ها شده و عمق مسائل اولویت‌دار در هر استانی را بررسی و نسبت به حل آن تلاش کنند.

قلی‌زاده افزود: ثبت‌نام اولیه در این رویداد شروع شده و محدودیتی برای شرکت در آن وجود ندارد، صرفاً باید نگاه و انگیزه برای حل مسائل استان در گروه‌ها وجود داشته باشد.

وی آخرین مهلت ثبت‌نام در این رویداد را 15 بهمن اعلام کرد و افزود: از این تاریخ به بعد، فرآیند مصاحبه و غربالگری انجام و تیم‌ها در روزهای 30 بهمن، هفتم و هشتم اسفند و همچنین 14 و 15 همین ماه در کارگاه‌های آموزشی شرکت خواهند کرد. هر کدام از تیم‌ها یک مشکل از استان را انتخاب می‌کنند و با سبک مربیگری به طرح مسئله، ریشه‌یابی و ارائه راهکار می‌پردازند.

دبیر اجرایی رویداد پیشگام یادآور شد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه پیشگام در پیامرسان اینستاگرام به آدرس @pishgam_roydad مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha