اعلام نتایج آزمون شفاهی طرح «اعطای مدرک تخصصی به حفاظ»
کد خبر: 3950308
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱

اعلام نتایج آزمون شفاهی طرح «اعطای مدرک تخصصی به حفاظ»

مسئول اداره قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد، نتایج مرحله دوم پانزدهمین دوره طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم» را اعلام کرد.

اعلام نتایج آزمون شفاهی طرح «اعطای مدرک تخصصی به حفاظ»حجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، مسئول اداره قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در این استان اظهار کرد: 361 نفر از حافظان قرآن کریم در سطح استان در این دوره ثبت‌نام کردند و در دو مرحله کتبی و شفاهی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی با اشاره به اعلام نتایج آزمون مرحله دوم که به صورت شفاهی برگزار شد، گفت: 7 نفر در رشته حفظ 10جزء حائز دریافت مدرک درجه 5 معادل دیپلم، 8 نفر در رشته حفظ 20جزء حائز دریافت مدرک درجه4 معادل فوق دیپلم، 4 نفر در رشته حفظ کل حائز دریافت مدرک درجه3 معادل کارشناسی شدند و 4 نفر نیز به مرحله سوم برای دریافت مدارک درجه1و2 راه یافتند.

مسئول اداره قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه آزمون مرحله سوم روز جمعه اول اسفند به صورت متمرکز در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در مجموع از ابتدای طرح تاکنون تعداد 250 مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در سطح استان یزد اعطا شده است.

انتهای پیام
captcha