کارگاه توجیهی اولین جشنواره هنر قرآنی «دانش» در یزد برگزار شد
کد خبر: 3950423
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱

کارگاه توجیهی اولین جشنواره هنر قرآنی «دانش» در یزد برگزار شد

کارگاه توجیهی اولین جشنواره هنر قرآنی «دانش» به صورت مجازی و با حضور روسای ادارات قرآن، عترت و نماز و اداره فرهنگی و هنری اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد برگزار شد.

کارگاه توجیهی اولین جشنواره هنر قرآنی «دانش» در یزد برگزار شدبه گزارش ایکنا از یزد، کارگاه توجیهی اولین جشنواره هنر قرآنی «دانش»، امروز، 9 بهمن با حضور رؤسای ادارات قرآن، عترت و نماز و اداره فرهنگی و هنری اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد برگزار شد.

در این کارگاه که به صورت پخش زنده از شبکه دانش‌آموزی شاد برگزار شد، معاونان و مربیان پرورشی ناحیه یک یزد در این کارگاه آموزشی شرکت و موارد لازم مطرح شد.

سعید غفاریان، رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد در این نشست با اشاره به برگزاری این جشنواره برای اولین بار در سطح آموزش و پرورش استان به تشریح اهداف و برنامه‌های تدارک دیده شده، معرفی رشته‌ها و نحوه مشارکت دانش‌آموزان پرداخت و اظهار کرد: این جشنواره با محوریت قرآن، عترت، نهج‌البلاغه و نماز در قالب‌های هنری و قرآنی برگزار می‌شود و مخاطبان آن دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی، متوسطه اول و دوم هستند.

کاظم پناهی، رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این نشست در خصوص بخش هنری جشنواره نظیر معرفی رشته‌ها، شرایط شرکت و نحوه ارسال آثار توضیحاتی بیان کرد.

یادآور می‌شود در این کارگاه مجازی رؤسای ادارات پس از پاسخگویی به سوالات معاونان و مربیان پرورشی، بر اهمیت اطلاع‌رسانی و جذب دانش‌آموزان همچنین حضور پرشور و حداکثری آنان در جشنواره تاکید کردند.

یادآور می‌شود اولین جشنواره هنر قرآنی «دانش» با هدف تقویت بنیه معرفتی و تربیتی دانش‌آموزان با تمسک به قرآن کریم از 30 آذرماه امسال به همت اداره کل قرآن، عترت و نماز و معاونت فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزدآغاز به کار کرده و در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha