حضور مجازی ۱۱ هزار دانش‌آموز یزدی در یادواره «شهدای فرهنگیان»
کد خبر: 3950568
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹

حضور مجازی ۱۱ هزار دانش‌آموز یزدی در یادواره «شهدای فرهنگیان»

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان یزد از مشارکت مجازی ۱۱ هزار دانش‌آموز در یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگیان استان در بستر شبکه شاد خبر داد.

حضور مجازی 11 هزار دانش‌آموز یزدی در یادواره «شهدای فرهنگیان»به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی کنگره شهدای یزد، حجت‌الله دهقان‌پور، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان یزد، امروز، 10 بهمن با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگیان استان اظهار کرد: این یادواره در محل مدینة‌ العلم کاظمیه با حضور 100 مهمان از خانواده شهدای فرهنگی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

دبیر کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی دومین کنگره ملی 4000 شهید دارالعباده و دارالعلم یزد با اشاره به پخش همزمان این برنامه در شبکه شاد، افزود: 11 هزار دانش‌آموزی یزدی نیز در بستر این شبکه در یادواره شهدای دانش‌آموزی شرکت کردند.

وی اظهار کرد: برنامه‌هایی نظیر اجرای سرود خاطره‌گویی، روایت‌گری، سخنرانی موحدی‌فرد؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان و تجلیل از خانواده بزرگوار دو شهید فرهنگی و دانش‌آموز با حضور آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی؛ امام جمعه بخش مرکزی اجراشد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان یزد یادآور شد: این یادواره توسط کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی دومین گنگره ملی بزرگداشت 4000 شهید دارالعباده و دارالعلم یزد برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha