۲۲ هزار نفر در مسابقات «فهم نور» شرکت کردند
کد خبر: 3950800
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳

۲۲ هزار نفر در مسابقات «فهم نور» شرکت کردند

قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقه هفتگی «فهم نور» گفت: این مسابقه در سطح کشور مورد استقبال قرار گرفته است و تاکنون ۲۲ هزار نفر در این مسابقه شرکت کرده‌اند.

22 هزار نفر در مسابقات «فهم نور» شرکت کردندمحمد شایق، قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به برگزاری مسابقه آنلاین «فهم نور» همزمان با شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دی‌ 98 اظهار کرد: این مسابقه قرآنی به صورت هفتگی و مجازی با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد آغاز شد و هر هفته مسابقه‌ای برگرفته از یک حزب قرآن کریم در حال برگزاری است.

وی آشنایی مخاطبان با مفاهیم و آموزه‌های قرآنی و کاربردی کردن آن در زندگی را از هدف اصلی این مسابقه اعلام و ادامه داد: این مسابقه قرآنی در طول 120 هفته در اپلیکیشن افق برگزار خواهد شد که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام ‌شده، این مسابقه تا خردادماه 1401 ادامه خواهد یافت.

شایق بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به متنی که هر هفته از هر حزب قرآن در سامانه افق قرار داده می‌شود، با پاسخ به پنج سؤال در مسابقه آنلاین هفتگی «فهم نور» شرکت کنند و در پایان به ‌قید قرعه به 14 نفر از افرادی که به تمام سؤالات پاسخ دهند، به کیف پول آنان 114،000 ریال جایزه نقدی واریز می‌شود و هر شخصی که موجودی حساب او به 114 هزار تومان رسید، می‌تواند شماره کارت خود را ارسال کرده تا وجه آن به‌حساب وی واریز شود.

قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد تصریح کرد: سؤالات هر شماره از ساعت 12 روز شنبه هر هفته در دسترس خواهد بود و افراد تا ساعت هشت صبح روز شنبه هفته بعد فرصت شرکت در مسابقه را دارند و اسامی برندگان نیز ساعت 10 صبح شنبه هفته بعد اعلام خواهد شد.

شایق با اشاره به اینکه این مسابقه در سطح کشور مورد استقبال عموم قرار گرفته و در تبلیغاتی که در فضای مجازی صورت گرفته، تاکنون 22 هزار نفر در این مسابقه شرکت کرده‌اند گفت: 50 شماره از این مسابقه برگزار شده و این هفته شماره 51 از حزب 51 در سامانه افق بارگذاری خواهد شد.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند اپلیکیشن افق را از طریق نشانی www.ofogh.qurany.ir دریافت و یا با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۸۳۱۱۴، فایل آن را دریافت و نصب کنند.

انتهای پیام
captcha