پنجاه‌ و یکمین مسابقه «فهم نور» در یزد منتشر شد
کد خبر: 3950986
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸

پنجاه‌ و یکمین مسابقه «فهم نور» در یزد منتشر شد

پنجاه‌ و یکمین مسابقه قرآنی هفتگی «فهم نور» که به صورت مجازی در حال برگزاری است، از سوی اتحادیه قرآنی استان یزد در اپلیکیشن افق منتشر شد.

 شماره پنجاه و یکم از مسابقه هفتگی «فهم نور» در اپلیکیشن «افق» منتشر شد.به گزارش ایکنا از یزد، پنجاه‌ و یکمین مسابقه قرآنی هفتگی «فهم نور» از سوی اتحادیه قرآنی استان یزد در اپلیکیشن افق منتشر شد.

علاقه‌مندان به تفسیر قرآن می‌توانند در این ایام کرونا، یک حزب قرآن تلاوت و در مسابقه‌ای مجازی شرکت و جایزه دریافت کنند. سوالات این شماره از آیه 19 سوره رعد تا آیه 9 سوره ابراهیم، حزب 51 بر مبنای ترجمه استاد فولادوند استخراج شده است.

در هر شماره 14 نفر به قید قرعه انتخاب می‌شوند و دانلود اپ و شرکت در مسابقه فهم نور رايگان است و علاقه‌مندان می‌توانند اپلیکیشن افق را از طریق لینک www.ofogh.qurany.ir یا ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی 5000283114 دریافت و نصب کنند.

یادآور می‌شود مسابقه مجازی هفتگی «فهم نور» با هدف آشنایی مخاطبان با مفاهیم و آموزه‌های قرآنی و کاربردی کردن آن در زندگی از دی 98 همزمان با شهادت حاج قاسم سلیمانی از سوی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد با همکاری اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد آغاز شده و در طول 120 هفته در سامانه افق در حال برگزاری است که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا خرداد 1401 ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha