هنرمندان یزدی برای مشارکت در مسابقه «کتابت قرآن» دعوت شدند
کد خبر: 3951126
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸

هنرمندان یزدی برای مشارکت در مسابقه «کتابت قرآن» دعوت شدند

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقه ملی «کتابت قرآن کریم» از هنرمندان این استان برای مشارکت حداکثری در این مسابقه دعوت کرد.

هنرمندان یزدی برای مشارکت در مسابقه «کتابت قرآن» دعوت شدندحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقه «کتابت قرآن کریم» اظهار کرد: این مسابقه با هدف گسترش کتابت قرآن کریم و خطوط قرآنی به ویژه خط نسخ ایرانی و حمایت از کتابت‌های فاخر قرآن کریم و کاتبان قرآن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه فراخوان این دوره از مسابقات از اول بهمن اعلام شده ادامه داد: هنرمندان استان یزد می‌توانند آثار خود را تا 30 بهمن به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با بیان اینکه 5 اسفندماه داوری آثار ارسالی به دبیرخانه مسابقه ملی «کتابت قرآن کریم» آغاز می‌شود، اضافه کرد: 10 اسفند نیز نفرات برتر این مسابقات اعلام خواهد شد.

میرجلیلی با بیان اینکه هنرمندان باید یک سوره از قرآن را در دو صفحه به نگارش درآورده و برای دبیرخانه ارسال کنند اضافه کرد: امیدواریم هنرمندان یزدی در این زمینه حضور پررنگی داشته باشند و همچون گذشته شاهد درخشش بیش از پیش هنرمندان این استان باشیم.

انتهای پیام
captcha