محافل «انس با قرآن» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3951511
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
با حضور سیدجواد حسینی؛

محافل «انس با قرآن» در یزد برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برپایی محافل «انس با قرآن» با حضور سیدجواد حسینی، قاری بین‌المللی به مناسبت ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

محافل «انس با قرآن» در یزد برگزار می‌شودحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برپایی محافل «انس با قرآن» به مناسبت ایام‌الله فجر در این استان خبر داد و اظهار کرد: این محافل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌های یزد، میبد، اردکان و تفت برگزار می‌شود و استاد سیدجواد حسینی، قاری بین‌المللی کشور به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید خواهد پرداخت.

وی با اشاره به اینکه استان یزد از 15 الی 17 میزبان این قاری بین‌المللی است گفت: محفل انس با قرآن ساعت 9 صبح روز چهارشنبه، 15 بهمن در پژوهشگاه برازنده‌مقدم یزد برگزار و به صورت زنده از شبکه شاد به نشانی shad.ir/n۱parvareshi پخش می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق فضای مجازی در این محفل نورانی شرکت کنند.

میرجلیلی حضور در زندان مرکزی و تلاوت آیات کلام‌الله مجید در جمع مددجویان زندان یزد و همچنین اجرای برنامه در امامزاده سیدقنبر شهرستان میبد را از دیگر برنامه‌های این قاری بین‌المللی اعلام کرد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌ کل اوقاف یزد افزود: در روز پنجشنبه، 16 بهمن محفل «انس با قرآن» از ساعت 10 صبح در محل مسجد زیر ده شهرستان اردکان برگزار می‌شود و از ساعت 18:15 نیز در امامزاده جعفر(ع) یزد و همان شب در مصلی قدس شهرستان تفت محافلی برگزار خواهد شد.

وی ضبط استودیویی تلاوت این استاد برجسته و پخش از شبکه استانی، تلاوت قبل از نماز جمعه در مسجد ملااسماعیل را از دیگر برنامه‌های این قاری بین‌المللی در روز جمعه، 17 بهمن برشمرد و گفت: جمعه‌شب نیز از ساعت 18:30 در محل امامزاده سیدنصرالله(ع) یزد محفلی برگزار خواهد شد و استاد حسینی به تلاوت می‌پردازد.

میرجلیلی بیان کرد: در حاشیه این مراسم از داوران یزدی که در مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه داوری کرده‌اند، برترین‌های یزدی این مسابقات که حائز رتبه‌های زیر 10 شده‌اند و خانواده شهید دانش، قاری بین‌المللی استان و شهید فاجعه منا تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha