کاشت 26 نهال به یاد شهدای زن استان یزد
کد خبر: 3952222
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷

کاشت 26 نهال به یاد شهدای زن استان یزد

به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر و در راستای برگزاری دومین کنگره شهدای استان یزد، 26 نهال به یاد 26 شهید زن استان کاشته شد.

کاشت 26 نهال به یاد شهدای زن استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر و در راستای برگزاری دومین کنگره شهدای استان یزد، 26 نهال به یاد 26 شهید زن استان در محل فلکه پنجم آزادشهر میدان بانوی شهیده یزد کاشته شد.

اعظم کاظمی، مدیرکل ‌دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و رئیس کمیته امور بانوان دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان یزد در حاشیه این برنامه به ایکنا گفت: زنان در کنار مردان در دوران هشت سال دفاع مقدس همواره از خود، ایثارگری و مجاهدت نشان دادند و نهال پربار انقلاب و جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدای زن و مرد و ایثارگری مادران است.

رئیس کمیته بانوان دومین کنگره ملی شهدای یزد از برگزاری 41 یادواره شهدا در استان خبر داد و گفت: یادواره 26 شهید زن نیز اوایل بهمن با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین شکری، نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امورایثارگران، طالبی استاندار یزد و تعدادی از مسئولان استان و مادران و همسران شهدا در محل حسینیه آقا برگزار شد.

کاظمی برگزاری همایش «زن الگوی تاریخ‌ساز» با حضور 40 بانوی ایثارگر در محل قلعه خیرآباد، تهیه و تدوین مستند مادر شهیدان کوروش‌فر، فضاسازی میدان بانوی شهیده در آزادشهر و ساخت المان در این میدان، تألیف کتاب زنان شاخص ایثارگر و پیگیری مستند همسران سرداران شهید با عنوان «ماه نشان» از دیگر برنامه‌های این کمیته اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha