پنجاه‌ودومین مسابقه «فهم نور» در یزد منتشر شد
کد خبر: 3952373
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲

پنجاه‌ودومین مسابقه «فهم نور» در یزد منتشر شد

پنجاه‌ و دومین مسابقه قرآنی هفتگی «فهم نور» از سوی اتحادیه قرآنی استان یزد در اپلیکیشن افق منتشر شد.

پنجاه‌ودومین مسابقه «فهم نور» در یزد منتشر شدبه گزارش ایکنا از یزد، پنجاه‌ و دومین مسابقه قرآنی هفتگی «فهم نور» از سوی اتحادیه قرآنی استان یزد در اپلیکیشن افق منتشر شد.

علاقه‌مندان به تفسیر قرآن می‌توانند در ایام کرونا، یک حزب قرآن تلاوت و در مسابقه‌ای مجازی شرکت و جایزه دریافت کنند. سوالات این شماره نیز از آیه 10 تا آیه 52 سوره ابراهیم، حزب 52 بر مبنای ترجمه استاد فولادوند استخراج شده است.

در هر شماره 14 نفر به قید قرعه انتخاب می‌شوند و دانلود اپ و شرکت در مسابقه «فهم نور» رايگان است، علاقه‌مندان می‌توانند اپلیکیشن افق را از طریق لینک www.ofogh.qurany.ir یا ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۸۳۱۱۴ دریافت و نصب کنند.

یادآور می‌شود مسابقه مجازی هفتگی «فهم نور» با هدف آشنایی مخاطبان با مفاهیم و آموزه‌های قرآنی و کاربردی کردن آن در زندگی از دی 98 همزمان با شهادت حاج قاسم سلیمانی از سوی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد با همکاری اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد آغاز شده و در طول 120 هفته در سامانه افق در حال برگزاری است که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا خرداد 1401 ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha