نمایش خیابانی «ستون» در یزد اجرا شد
کد خبر: 3952475
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۷

نمایش خیابانی «ستون» در یزد اجرا شد

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، نمایش خیابانی «ستون» با موضوع دفاع مقدس و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در گلزار شهدای خلدبرین یزد اجرا شد.

نمایش خیابانی «ستون» در یزد اجرا شدبه گزارش ایکنا از یزد، به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به همت واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری یزد، نمایش خیابانی «ستون» با موضوع شهدا و دفاع مقدس در گلزار شهدای خلدبرین یزد به نمایش در آمد.

هدف این نمایش انعکاس بعضی از دستاوردهای شگرف انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته و اجرای آن در کنار مزار شهدا به این معنا بود که اقتدار، امنیت، افتخارات و بالندگی امروز ایران اسلامی مدیون خون شهدا است.

این نمایش که درون‌مایه طنز داشت، به نویسندگی وحید حسنی، کارگردانی محسن جاور و نقش‌آفرینی سیدحسین حضرتی و مصطفی کارگر اجرا شد و با استقبال تماشاگران همراه بود.

همچنین در حاشیه این برنامه، گروه سرود «میثاق» متشکل از 12 نوجوان و جوان و به سرپرستی مهدی خوانین‌زاده به اجرای سه سرود حماسی و خاطره‌انگیز روز‌های شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.

یادآور می‌شود در این برنامه تعدادی از مسئولان، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، هنرمندان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند و شرکت‌کنندگان ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا با نثار گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.   

انتهای پیام
captcha