هشتمین یادواره شهدای میبد برگزار می‌شود
کد خبر: 3952977
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷

هشتمین یادواره شهدای میبد برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد از برگزاری هشتمین یادواره شهدای شهرستان میبد، ۲۳ بهمن با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محل مصلی آیت‌الله اعرافی خبر داد.

هشتمین یادواره شهدای میبد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، سرهنگ مصطفی بهشتی فیروزآبادی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد،  20 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این شهرستان 500 شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است اظهار کرد: در راستای برگزاری دومین کنگره شهدای استان، هشتمین یادواره شهدای شهرستان میبد در روز پنج‌شنبه، 23 بهمن در مصلی آیت‌الله اعرافی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای کنگره و با هدف خدمت‌رسانی گفت: در قالب طرح «شهید سلیمانی» 52 پایگاه مقاومت به 52 پایگاه سلامت تبدیل شد و با همراهی نهادها و خیران نسبت به توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی اقدام کردیم.

بهشتی؛ توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی را از جمله اقدامات دانست و گفت: تاکنون 100 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شده و تا پایان سال به 500 سری افزایش خواهد یافت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد؛ حمایت از بیماران خاص و ایتام، ازدواج  400 زوج جوان در راستای طرح ازدواج آسان، اعطای تسهیلات، اهدای خون و پلاسما به نیت شهدای شهرستان، ذبح 100 رأس گوسفند، بازسازی دو خانه محروم و ... را از دیگر اقدامات این نهاد اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha