استغفار دریچه‌ای به‌سوی رحمت الهی است
کد خبر: 3953602
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵

استغفار دریچه‌ای به‌سوی رحمت الهی است

امام‌جمعه یزد استغفار را دریچه‌ای به سوی رحمت الهی دانست و بیان کرد: بندگان خدا با استغفار و توجه به خدا، درهای رحمت الهی را به‌سوی خود باز کنند و غفلت‌ها را جبران کنند.

استغفار دریچه‌ای به سوی رحمت الهی استبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، امام‌جمعه یزد، 24 بهمن در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر یزد با اشاره به اینکه دولت باید میزان نظارت خود در امور مختلف از جمله مسائل اقتصادی را افزایش داده و برای آسایش مردم بیشتر تلاش کند، اظهار کرد: مردم با مشکلات اقتصادی تحت فشار هستند و مسئولان برای رفع موانع و تأمین نیازهای مردم وظایف قانونی خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: مردم ایران در چهل و دو سال گذشته همیشه در کنار مسئولان از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند، خدمت به این مردم قهرمان جزو وظایفی است که باید مدیران به آن اهتمام بیشتری داشته باشند.

امام‌جمعه یزد با اشاره به توطئه استکبار جهانی و برنامه‌ریزی‌هایی که علیه ملت ایران می‌کنند، عنوان کرد: دشمن میلیاردها دلار پول، صدها رسانه و هزاران نفر علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته تا از پیشرفت و رشد ما جلوگیری کند و برده آنها باشیم و اکنون که با انقلاب و آرمان‌های امام راحل به‌سوی خدا بازگشته‌ایم و می‌خواهیم مستقل باشیم، بدترین حرکت‌ها را علیه ما انجام داده‌اند اما تاکنون شکست خورده‌اند.

وی تأکید کرد: ملت ما صبورانه در برابر این توطئه‌ها ایستاد و در بسیاری از موارد این توطئه‌ها به طراحانش بازگشت و به رغم برنامه‌ریزی‌های آنها، در بسیاری از علوم پیشرفت کردیم که اینها همه حاصل دعا و توکل مردم به خدا و عنایت خداوند متعال است.

ناصری یادآور شد: اخلاص رمز پیروزی است، همان‌گونه که اخلاص و حرکت‌های دلیرانه سردار سلیمانی‌ها و شهید همت‌ها و سردار کاظمی‌ها و... خون‌هایی که در راه رضای خدا ریخته شد، اثر دارد و اثر آن، خنثی شدن توطئه‌های دشمنان است.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز ماه رجب، اهمیت این ماه در راستای یاد خدا را یادآور شد و گفت: باید از لحظات نورانی این ماه با برکت در ارتباط با حضرت حق بیش از گذشته استفاده کنیم.

وی استغفار را دریچه‌ای به سوی رحمت الهی دانست و بیان کرد: بندگان خدا با استغفار و توجه به خدا، درهای رحمت الهی را به‌سوی خود باز کنند و غفلت‌ها را جبران کنند.

انتهای پیام
captcha