درخشش دانش‌آموزان یزدی در مسابقات همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی
کد خبر: 3953645
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

درخشش دانش‌آموزان یزدی در مسابقات همخوانی قرآن و مدیحه‌سرایی

گروه تواشیح و مدیحه‌سرایی «کوثر» شهرستان تفت توانست در چهارمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی دانش‌آموزان سراسر کشور که در سمنان برگزار شد، رتبه اول را کسب کند.

دانش‌آموزان یزدی رتبه اول مسابقات همخوانی قرآن را کسب کردندبه گزارش ایکنا از یزد، گروه تواشیح و مدیحه‌سرایی کوثر شهرستان تفت توانست در چهارمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی دانش‌آموزان سراسر کشور که در سمنان برگزار شد، رتبه اول را کسب کند.

مهدی احمدی، مربی این گروه و محمدرضا بردستانی، امیرمحمد احمدی، صادق کریمی، ابوالفضل عبدالله‌پور، محمد برخورداری، محمد زارع اعضای این گروه را تشکیل می‌دهند.

یادآور می‌شود مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی دانش‌آموزان سراسر کشور برای چهارمین سال متوالی در سطح کشور و امسال به میزبانی سمنان برگزار شد که دانش‌آموزان در دو گروه دختر و پسر در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری به رقابت با یکدیگر ‌پرداختند. مرحله کشوری این دوره از مسابقات به صورت دو مرحله‌ای برگزار و برترین‌ها به مرحله نهایی راه یافتند که دارالقرآن سیدالشهدا یزد توانست رتبه برتر این دوره را کسب کند. در حال حاضر 700 دارالقرآن در سطح کشور زیر نظر آموزش و پرورش فعالیت دارند.

انتهای پیام
captcha