مشارکت 67 میلیارد ریالی یزدی‌ها در اجرای طرح «مودت»
کد خبر: 3953905
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

مشارکت 67 میلیارد ریالی یزدی‌ها در اجرای طرح «مودت»

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد از مشارکت 67 میلیارد ریالی خیران در راستای اجرای طرح «مودت» برای عمران و آبادانی امامزادگان و بقاع‌متبرکه خبر داد.

مشارکت 67 میلیارد ریالی یزدی‌ها در اجرای طرح «مودت»به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل اوقاف؛ حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به جایگاه بقاع‌متبرکه و امامزادگان در بین آحاد جامعه اظهار کرد: مردم استان برای عمران و آبادانی این اماکن مقدس همواره پیشگام بوده‌اند تا جایی که مردم استان یزد به صورت خودجوش نذورات تبرعی و غیرنقدی خود را با توجه به نیاز بقاع متبرکه از قبیل مصالح ساختمانی، فرش، لوازم گرمایشی و سرمایشی و همچنین لوازم جاری و مصرفی اهدا کردند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از مشارکت 67 میلیارد ریالی مردم استان در جهت اجرای طرح «مودت»، عمران و آبادانی امامزادگان و بقاع متبرکه خبر داد و افزود: مردم دارالعباده شهرستان یزد قریب به 25 میلیارد ریال، میبد 20 میلیارد ریال و اردکان با 18 میلیارد ریال بیشترین نقش در جهت اجرای طرح مودت در امامزادگان را داشتند.

وی اجرای طرح جامع در امامزادگان و بقاع متبرکه را از برنامه اصلی اوقاف و امور خیریه استان دانست و بیان کرد: طرح مودت کمک شایانی در جهت اجرای طرح جامع بوده و با مشارکت بیشتر خیران در این طرح می‌توان در آینده‌ای نه چندان دور کلیه طرح عمرانی بقاع متبرکه را به اتمام رساند.

زارع‌زاده با بیان اینکه نذورات مردمی و اعتبارات اندک دولتی به تنهایی کفاف مرمت و بازسازی بقاع متبرکه استان را نمی‌دهد ابراز کرد: این طرح با هدف جذب مطلوب و بهینه کمک‌های مردمی و استفاده از ظرفیت خیران برای بقاع متبرکه استان انجام می‌شود.

وی گفت: نیک‌اندیشان با مراجعه به مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه سطح استان می‌توانند در این طرح مشارکت کنند.

 

انتهای پیام
captcha