پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت مادر شهیدان زاهدی بیدگلی
کد خبر: 3954043
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت مادر شهیدان زاهدی بیدگلی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مادر گرامی شهیدان محمود، مصطفی و ماشاءالله زاهدی بیدگلی را تسلیت گفت.

ارسالی*****پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت مادر شهیدان زاهدی بیدگلیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت مادر شهیدان زاهدی بیدگلی پیام تسلیتی را صادر کرد. در متن این پیام آمده است؛

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر زاهدی بیدگلی

سلامٌ علیکم

ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم نگار کمالی مزرعه نوی» مادر گرامی شهیدان معزز «محمود، مصطفی و ماشاءالله زاهدی بیدگلی را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم. 

بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنها بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در راستای تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است. مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزندان عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری نمودند و به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است. 

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام کرده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسئلت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی شوند.

انتهای پیام
captcha