جشنواره «نفس در قفس» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3954348
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

جشنواره «نفس در قفس» در یزد برگزار می‌شود

سومین جشنواره خیریه «نفس در قفس» با هدف آزادسازی مددجویان جرائم غیرعمد و به همت دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه دوره دوم حضرت جوادالائمه(ع) یزد برگزار می‌شود.

جشنواره «نفس در قفس» در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، سومین جشنواره خیریه «نفس در قفس» با هدف آزادسازی مددجویان جرائم غیرعمد، به همت دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه دوره دوم حضرت جوادالائمه(ع) و با همکاری ستاد دیه استان یزد برگزار می‌شود.

نادیه‌السادات حیدری، مدیر دبیرستان دخترانه جوادالائمه(ع) یزد؛ تقویت حس همدلی و مهربانی، توانمندسازی و افزایش اعتماد به نفس دانش‌آموزان در یک محیط کسب و کار کوچک، جلب مشارکت، ایجاد روحیه کارآفرینی و پرورش ارزش‌های والای انسانی در سرشت آینده‌سازان میهن اسلامی را از اهداف این جشنواره برشمرد و گفت: در سال جاری با توجه به شرایط کنونی اجتماع و شیوع ویروس کرونا این جشنواره به صورت مجازی برگزار می‌شود.

حیدری افزود: در دومین جشنواره خیریه «نفس در قفس» که سال گذشته به صورت حضوری برگزار شد، مبلغ یک میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به ستاد دیه استان یزد اهدا شد.

وی یادآور شد: این جشنواره از 25 بهمن به همت دبیرستان دخترانه جواد الائمه(ع) آغاز شده و تا 15 اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت که امیدواریم همچون جشنواره‌های قبلی مورد استقبال قرار گیرد تا شاهد بازگشت مددجویی که به دلیل مالی در زندان به سر می‌برد، به آغوش گرم خانواده باشیم.

انتهای پیام
captcha