مسابقه کتابخوانی «فراتر از ابدیت» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3954592
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

مسابقه کتابخوانی «فراتر از ابدیت» در یزد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از برگزاری مسابقه کتابخوانی «فراتر از ابدیت» در این استان خبر داد.

مسابقه کتابخوانی «فراتر از ابدیت» در یزد برگزار می‌شودمحمدحسن فاضلی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری مسابقه کتابخوانی «فراتر از ابدیت» در این استان خبر داد و اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با مشارکت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی، در حاشیه برگزاری کنگره چهار هزار شهید استان و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و راه‌اندازی نهضت کتاب‌خوانی این مسابقه را با عنوان «فراتر از ابدیت» برگزار می‌کند.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند برای دریافت فایل کتاب به سایت نوید شاهد یزد به آدرس https://yazd.navideshahed.com/ مراجعه کنند.

فاضلی با تأکید بر اینکه شرکت در این دوره برای عموم آزاد است گفت: 12 اسفند پایان زمان شرکت در مسابقه کتابخوانی «فراتر از ابدیت» خواهد بود.

یادآور می‌شود کتاب برگزیده برای مسابقه «فراتر از ابدیت» از مجموعه خاطرات جانبازان 70 درصد نخاعی است که در 120 صفحه و قلم محمد سیفی و همت معاونت فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد به چاپ رسیده است.

انتهای پیام
captcha