شرکت حافظان یزدی در مرحله سوم آزمون «اعطای مدرک»
کد خبر: 3954804
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸

شرکت حافظان یزدی در مرحله سوم آزمون «اعطای مدرک»

رئیس اداره قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد از حضور حافظان یزدی در مرحله سوم پانزدهمین آزمون «اعطای مدرک تخضصی به حافظان قرآن کریم» خبر داد.

شرکت حافظان یزدی در مرحله سوم آزمون «اعطای مدرک»حجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، رئیس اداره قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد از حضور حافظان یزدی در مرحله سوم پانزدهمین آزمون «اعطای مدرک تخضصی به حافظان قرآن کریم» خبر داد و اظهار کرد: این آزمون برای مشخص‌شدن نتیجه داوطلبان دریافت مدرک درجه دو با همترازی فوق لیسانس، فردا، اول اسفند‌ در محل سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این آزمون که فردا ساعت 14 برگزار می‌شود، سیدماشاالله موسوی و عباس فلاح و همچنین فائزه‌السادات قریشی‌نسب و هانیه برخورداری از استان یزد حضور خواهند داشت.

یادآور می‌شود در این مرحله، 20 نفر در بخش خواهران و 45 نفر در بخش برادران که داوطلب دریافت مدرک درجه 2 با همترازی فوق‌لیسانس هستند، به رقابت با هم می‌پردازند. این مرحله از آزمون شامل 180 سؤال در بخش ترجمه تخصصی قرآن است که 120 سؤال از ترجمه آیت‌الله العظمی ناصر مکارم شیرازی و 60 سؤال از کتاب قاموس قرآن تألیف آیت‌الله سیدعلی‌اکبر قرشی خواهد بود. نتایج این دوره از آزمون حداکثر تا 15 اسفند‌ماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha