مستند «نامه‌های جنگ» در یزد تولید می‌شود
کد خبر: 3955030
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

مستند «نامه‌های جنگ» در یزد تولید می‌شود

قائم‌مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: مستند «نامه‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس» در راستای دومین کنگره شهدای استان تولید می‌شود.

مستند «نامه‌های جنگ» در یزد تولید می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، مصطفی زارع‌زاده، قائم‌مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، امروز، 2 اسفندماه در نشست مجازی عوامل اجرایی دومین کنگره شهدای استان یزد، از ساخت مستند روایتی از نامه‌ها و یادداشت‌های شهدا، رزمنده‌ها و آزاده‌های یزدی در جبهه‌ها و اردوها خبر داد و اظهار کرد: در این مستند خانواده‌های شهدا و آزاده‌هایی که در قید حیات هستند، حضور دارند.

وی با بیان اینکه این مستند در راستای دومین کنگره ملی چهار هزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد ساخته می‌شود افزود: این فیلم ۳۰ دقیقه‌ای را احمد صراف یزدی کارگردانی می‌کند و به همت دو کمیته فرهنگی و هنری کنگره ملی شهدای استان ساخته می‌شود.

قائم مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از همکاری انجمن سینمای جوان در ساخت فیلم مستند نامه‌های جنگ خبر داد و بیان کرد: مکان اصلی فیلمبرداری این مستند باغ موزه دفاع مقدس یزد است و مسجد جامع یزد و چند شهرستان دیگر لوکیشن‌های این فیلم کوتاه خواهد بود.

زارع‌زاده؛ زمان فیلمبرداری این فیلم را دو ماه عنوان کرد و گفت: این فیلم که هفته گذشته کلید خورده است، منظومه‌ای حماسی، عرفانی و عاشقانه به شمار می‌آید و از نظر تاریخی و هویت ملی، دارای ارزش معنوی بسیاری است.

انتهای پیام
captcha