پویش مردمی «بابای خوب من» برگزار می‌شود
کد خبر: 3955106
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
از سوی فرهنگسرای کار و تعاون؛

پویش مردمی «بابای خوب من» برگزار می‌شود

فرهنگسرای کار و تعاون به‌مناسبت میلاد امیرمؤمنان حضرت علی(ع) و پاسداشت روز پدر، پویش مردمی «بابای خوب من» را در فضای مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، داود حشمتی، رئیس فرهنگسرای کار و تعاون، دوم اسفندماه در سخنانی اظهار کرد: در اپیدمی ویروس کرونا شبکه‌های اجتماعی خیلی پرکاربرد شدند. مردم نمی‌توانستند به دیدن خانواده یا دوستان‌شان بروند و بسیاری از آنها با استفاده از شبکه‌های مجازی با یکدیگر در تماس بودند. در حقیقت دنیاگیری ویروس کرونا موجب توسعه بیشتر زندگی اجتماعی آنلاین شد.

وی گفت: توجه بسیار به فضای مجازی، حتی از سوی بزرگسالان مسن مانند پدر و مادران سالمند است. آن‌ها در این دوران قرنطینه چگونگی استفاده از شبکه‌های اجتماعی را یاد گرفتند و مسلماً در آینده هم از آن استفاده خواهند کرد.

رئیس فرهنگسرای کار و تعاون بیان کرد: پویش مردمی «بابای خوب من» با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی رسول اکرم(ص) و ائمه هدی(ع) بزرگان، مفاخر و علمای اسلام  از 30 بهمن تا  25 اسفند‌ماه برگزار می‌شود.

حشمتی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند بهترین جمله در مورد پدر را در صفحات مجازی خود با هشتگ #بابای_خوب_من و تگ کردن آدرس اینستاگرام فرهنگسرا farhangsara-kar@   بنویسند و برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی بزرگراه یادگار امام جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، فرهنگسرای کارو تعاون مراجعه و یا با شماره دبیرخانه مسابقه 66029060 تماس بگیرند.

آرزو قاسمی
انتهای پیام
captcha