سرپرست اوقاف و امور خیریه بهاباد معرفی شد
کد خبر: 3955123
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴

سرپرست اوقاف و امور خیریه بهاباد معرفی شد

در مراسمی با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد، مهدی صفار به عنوان سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف شهرستان بهاباد معرفی شد.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان بهاباد معرفی شدبه گزارش ایکنا از یزد، در مراسمی که با حضور محمدمهدی خانی‌زاده، فرماندار بهاباد و حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد برگزار شد، مهدی صفار به عنوان سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان بهاباد معرفی شد.

محمدمهدی خانی‌زاده، فرماندار بهاباد، امروز، 2 اسفند در این مراسم با اشاره به اینکه وضعیت برخی از موقوفات شهرستان بهاباد مشخص نیست و بلاستفاده مانده است بر لزوم توجه به درآمدزایی از طریق موقوفات تأکید کرد و با توجه به وضعیت نامناسبت و نیروی انسانی اوقاف شهرستان خواستار توجه جدی به این موضوع و ارتقا به اداره شد.

حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد نیز در این مراسم فرهنگ وقف را سنت حسنه و ارزشمندترین میراث گذشتگان دانست و احیای موقوفات و کسب درآمد پایدار برای اجرای نیات واقفان را از مهمترین اولویت‌های مجموعه اوقاف دانست.

وی بیان کرد: مردم و واقفان باید نتیجه عمل خداپسندانه خود و تأثیر آن در اجرای نیت را به عینه ببینند تا هم از کار خود راضی و هم سبب تشویق سایرین و افزایش موقوفات در سطح جامعه باشیم.

انتهای پیام
captcha