مرحله نهایی و اختتامیه جشنواره قرآنی المصطفی نیمه دوم اسفند برگزار می‌شود
کد خبر: 3955194
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
جانشین رئیس ستاد برگزاری جشنواره قرآنی المصطفی؛

مرحله نهایی و اختتامیه جشنواره قرآنی المصطفی نیمه دوم اسفند برگزار می‌شود

مدیرگروه فعالیت‌های ترویجی و مراکز قرآنی و حدیثی المصطفی از اتمام مرحله نهایی بخش شفاهی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث جامعةالمصطفی العالمیه خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین یوسف محمدی، جانشین رئیس ستاد برگزاری بیست و ششمین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی(ص) امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، اعلام کرد: مرحله نهایی بخش شفاهی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث جامعةالمصطفی در رشته‌های حفظ کل، حفظ۱۵ جزء؛ قرائت تحقیق و ترتیل به صورت مجازی و ضبط استودیویی در قم و سایر نمایندگی‌های اصفهان، مشهد، گرگان و تبریز در دو بخش خواهران و برادران در گستره مخاطبانی از طلاب، کارمندان و استادان طی روز‌های اخیر در حال برگزاری است.

استاد جامعةالمصطفی العالمیه ادامه داد: در همین راستا داوری فایل‌های ضبط شده در اواسط اسفند‌ماه از سوی داوران بین‌المللی داوری خواهد شد و نتایج آن در اختتامیه مسابقات با سایر نتایج رشته‌های معارفی (کتبی آنلاین) اعلام می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی تأکید کرد: مرحله نهایی و اختتامیه بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی المصطفی در صورت مساعد بودن شرایط از نظر میزان ویروس منحوس کرونا در نیمه دوم اسفندماه برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی این نهاد با رویکرد «ایثار، مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی» در تمامی رشته‌های پانزده‌گانه جشنواره در رشته‌های معارفی و یا مهارتی و شفاهی از طریق مجازی برگزار در حال برگزاری است.

این محقق و پژوهشگر علوم و معارف قرآن کریم اظهار کرد: این جشنواره مانند سال‌های گذشته و با وجود شرایط سخت در اجرا که ناشی از شیوع ویروس کرونا، از سوی شورای سیاست‌گذاری با قدرت برنامه‌ریزی شد. تدابیر لازم برای کیفیت اجرای آزمون‌های مختلف ویژه رشته‌های متنوع اندیشیده شده و تمام رشته‌های پانزده‌گانه جشنواره در رشته‌های معارفی و یا مهارتی و شفاهی از طریق مجازی در حال انجام می‌باشد.

وی افزود: در واقع همه مراحل از طریق فضای مجازی برگزار شده است و حضور فیزیکی در جشنواره نداشته‌ایم و اختتامیه نیز به صورت مجازی برگزار خواهد شد. البته در صورت بهبود یافتن شرایط شیوع ویروس کرونا سعی بر آن داریم مرحله نهایی بعضی از رشته‌ها و اختتامیه به صورت حضوری برگزار شود.

انتهای پیام
captcha