پویش «رزق شهدا» در یزد راه‌اندازی شد
کد خبر: 3955564
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱

پویش «رزق شهدا» در یزد راه‌اندازی شد

دبیر کمیته پشتیبانی و مردمی دومین کنگره ملی شهدای استان یزد از راه‌اندازی پویش «رزق شهدا» در این استان خبر داد.

پویش «رزق شهدا» در یزد راه‌اندازی شدبه گزارش ایکنا از یزد، سرهنگ پاسدار محمد اسلامی، دبیر کمیته پشتیبانی و مردمی دومین کنگره شهدای استان یزد، امروز، 4 اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری مرکز نیکوکاری خیران شهدای اصناف در استان راه‌اندازی شده و اقدامات مختلفی از سوی خیران در حال انجام است.

وی ادامه داد: توزیع 7 هزار بسته معیشتی، طبخ و توزیع 40 هزار غذای گرم، توزیع 500 جفت کفش و 200 دست لباس گرم بین نیازمندان و همچنین تهیه 21 سری جهیزیه برای نوعروسان از جمله اقدامات در این راستا بوده است.

اسلامی با اشاره به اجرای طرح «یک کاسب یک دانش‌آموز» از توزیع 400 بسته لوازم‌التحریر و یک هزار بن بین دانش‌آموزان نیازمند خبر داد و 150 بسته بهداشتی، 30 هزار بسته ماسک، تهیه 10 دستگاه ضدعفونی، تهیه لباس گان ویژه اربعین و ارسال به عراق را از دیگر اقدامات اعلام کرد.

مسئول بسیج اصناف و بازاریان سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به تأثیر کرونا بر اصناف از شناسایی اصناف آسیب‌دیده و حمایت از این اصناف با پرداخت وام قرض‌الحسنه خبر داد و گفت: در حاشیه کنگره پویش «رزق شهدا» ایجاد شد که در قالب آن نان صلواتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

اسلامی، سرکشی از خانواده شهدا، آزادی 3 مددجوی زندان از زندان مرکزی با حمایت از خیران و اصناف، اهدای کارت هدیه ویژه کادر درمان را از دیگر اقدامات دانست و گفت: در حال حاضر 10 هزار نفر از خواهران و برادران در مرکز استان عضو بسیج اصناف و بازاریان هستند.

محمدعلی رامشک، مسئول کمیته بازرسی و نظارت دومین کنگره شهدای استان یزد نیز در این نشست با اشاره به شاخصه‌های ارزیابی کمیته‌های این کنگره گفت: این شاخص‌ها در 7 محور ارائه شد که نحوه حضور و مشارکت مسئولان در برنامه‌ها، میزان تسلط به شرح وظایف، میزان فعالیت و اقدام برای اجرایی شدن وظایف، نحوه تعامل با ستاد کنگره، میزان ارسال مستندات، انجام اقدامات ابتکاری و شاخص، میزان جذب مشارکت و منابع از شاخص‌های امتیازدهی به کمیته‌ها بوده است که دو کمیته در سطح خیلی خوب، 8 کمیته در سطح خوب و 8 کمیته در سطح متوسط قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha